IngridM schreef:Sees schreef:Aurora, ik ben blij dat jij dit soort dingen zo goed kan 'ontleden' en opschrijven hoe het is ;). quote]
Nou dat is ook maar net hoe je ernaar kijkt![]()
Ben het er totaal niet mee eens![]()
en een manege vergelijken met een particulier is belachelijk; een manege heeft paarden om er geld MEE te verdienen en een particulier niet.
De spullen slijten niet sneller en het paard heeft niet meer risico op blessures, of jij de spullen/paard nu gebruikt of de eigenaresse![]()
Grappig toch dat de mensen hier in mijn regio in de rij staan om hun paarden door mij te laten verzorgen, TEGEN BETALING (ik word dus betaald omdat ze zo vreselijk blij met me zijn)
Wat nou spullen slijten niet sneller met een bijrijder en je pony heeft niet meer risico op blessures! Nou bij mij heeft mijn pony nog nooit een hoofdstel gesloopt, bij bijrijders 2 stuks. Bij mij is mijn zadel nooit beschadigd door val van pony, door bijrijders meerdere keren! Pony is ook twee keer kreupel geweest omdat bijrijder hem te kort draaide en er mee ging crossen terwijl zijn spieren niet goed opgewarmd waren! Dat is nog nooit bij mij gebeurd!