Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Ze krijgen altijd over/naast het net nog een losse pluk voor als ze echt erge honger moesten hebben, maar [***] vindt het net zo geweldig dat hij daar altijd eerst aan begint te trekken en de losse pluk gewoon negeert ... Dus dan zit ik weer met de vraag of hij met een net niet eet om te eten ... Maar de ruimte rond mijn bak is in ieder geval wel een stuk netter momenteel, dus dat is weer een voordeel
Maar moest je het niet vinden wil ik morgen wel een foto voor je maken
Ash_ schreef:Ja gat is aanwezig onderin. Echter ben ik wel de deksel kwijt.
Hoe bedoel je voor het eetgat balk plaatsen?
Wanneer het net bijna leeg is kunnen ze er toch niet meer bij?

Dan kunnen ze mij vast wel helpen
die gaan beide halfvol en zijn zo goed als leeg 's morgens. 

Haha, oke
onder de meter.

(staan vlak aan de stal voor het gemak van de pensionhoudster)
)

Zal misschien maar een idee zijn, maar toch
[***] schreef:Dank je wel Yvonne.
Bij zo'n kliko krijg ik atlijd de kriebels van de houding waarin ze het hooi eruit moeten halen, laag bij de grond & gedraaid ... En verder heb ik het idee dat, zelfs als ik 'm vast zet, hij toch nog gaat sneuvelen op de 1 of andere manierZal misschien maar een idee zijn, maar toch
(en ja, mijn pony krijgt echt wel een eczeemdeken en dergelijke op hoor, ik verzorg hem wel, maar het blijft toch een moeilijk puntje
). Dacht met het sneuvelen trouwens nog niet eens meteen aan het schuren .. maar meer aan het bijten, stampen (met voorbenen) en dat soort gedoe