skyrijdster schreef:hier iemand van tinte, ik volg deze soap sinds vorige week, eerst ff het hele topic doorgelezen. ben je wel ff mee bezig, pfff.
mijn 13 jarige dochter heeft amadeus op tinte verzorgt, en er mee gereden. zette amadeus op de wei, gooide hem los in de bak en meste hem uit en gaf hem te eten.
Ik moet even wat kwijt, dit lijkt wel een hele andere amadeus, tuurlijk amadeus is lomp en kijkt niet echt uit. maar wel met een hart van goud. stond altijd te kroelen met mijn dochter.
Ik vind dat chantal in een kwaad daglicht wordt gesteld, volgens mij heeft zij ter goedertrouw gehandeld, ook al weet ik dat een heleboel mensen een andere mening zijn toegedaan. en nu lees ik dat bij de oude eigenaren amadeus ook weefde.
Was dit ook bij chantal bekend?
Hoe gaat het nu met amadeus, ik hoop voor amadeus dat alles goed komt.
En nee ik ben niet chantal en ook olivera is chantal niet
Nou als amadeus zo braaf was daar, dan had chantal hem allang kunnen ophalen,maar dat doet ze niet ,ze doet net of ze gek is ,dus vandaar dat zo iemand in een kwaad daglicht word gezet,want ze geeft geen moer om hem...
en het is gewoon onmogelijk dat hij daar zo braaf was in stal,want hier is hij heel anders,en gek genoeg was hij ook zo 10 jaar bij marlies..
hmm vreemd allemaal...want zelfs al had chantal niets geweten ,dan nog weet ik zeker dat amadeus ook daar is gaan weven...
en had ze hem ook terug kunnen brengen...