Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hennieb schreef:der nooit in harken,en de natte plaats laten voor wat hij is,enkel wat droog erin doortrekken,jullie maken allemaal problemen die niet nodig zijn,1 paard,1 box is voor mij max.5 min werk,int'vlams ,kap het erin ,haelt de stront eruit,trek het t'ope en blijft eraf,trekruiterIk heb het vandaag precies een week en één dag liggen.
Heb er 4 kruiwagens natte prut uitgehaald... Terwijl ik elke dag de mest eruit heb gehaald.. en alles doorgeharkt en weer recht getrokken heb.
En mijn paard is niet echt een viesspeuk... Ze staat wel 22 uur per dag op stal... Maar goed precies zo gedaan als gepland.
Maar ik was de zooi zat en heb er 4 kruiwagens uitgehaald en 4 zakken bijgestrooid...
Ze mag er nog even een weekje van genieten.. Daarna alles eruit en op stro...
Ik vind het dus niks...
asjemenou schreef:Trekruiter: Ik denk dat ze bedoelen dat je enter en spatietoets het niet altijd even goed doen.
dobbel schreef:het spijt me zeer, maar ik kan het echt heeel moelijk lezen. spaties, punten en komma's. en hoofdletters zou heel fijn zijn, zeker met zulke lappen tekst.
(niet dat ik foutloos schrijf hoor)
Imker, doe heel rustig aan, je gezondheid is boven alles het belangrijkst hoor.
trekruiter schreef:der nooit in harken,en de natte plaats laten voor wat hij is,enkel wat droog erin doortrekken,jullie maken allemaal problemen die niet nodig zijn,1 paard,1 box is voor mij max.5 min werk,int'vlams ,kap het erin ,haelt de stront eruit,trek het t'ope en blijft eraf,trekruiter
Fitzroy schreef:Hennieb, van welke leverancier heb jij het?
Ik kan me nl. niet voorstellen dat het er over 2 dagen bij mij net zo uitziet als bij jou. En zoals ik al zei: ik heb echt de grootst mogelijk viespeuk die je kan bedenken.
Ik heb gisteravond toen Bokt eruit lag nog even gegoogled, maar er wordt wel degelijk geadviseerd om het droge met het natte te mengen.
"Het vochtige gedeelte kunt u simpel door het droge heen harken. Het vocht zal direct verdwijnen."
hennieb schreef:Dat zou idd nog een goed idee kunnen zijn... Heb vandaag dus na één dag alleen wat korrel van de zijkant eroverheen gegooid..
diana1 schreef:hennieb schreef:Dat zou idd nog een goed idee kunnen zijn... Heb vandaag dus na één dag alleen wat korrel van de zijkant eroverheen gegooid..
waarschijnlijk staan jouw paarden de hele dag op stal?? die van Imker staan overdag buiten, dit maakt natuurlijk een groot verschil!!
diana1 schreef:VIPPIE: ik denk niet dat dit experiment er komt, of we moeten dat zelf doen, ik heb hier echter nog een voorraad vlas liggen en dus maak ik dat eerst op.
Ik heb reeds meerdere keren gevraagd om ervaringen van mensen die de paarden de hele dag op stal hebben staan, maar helaas geen reactie.....ja alleen dat we dan het aantal dagen van Imker door 2 moeten delen, maar dat schiet ook niet op!!
india schreef:na 1 maand en 10 zakken later,
ben ik het er aan het uithalen,...........
alles is verzadigd!
2 kruiwagens met hele zware roodbruine stinkende zooi eruit vandaag,bijna niet meer te verrijden (heb een super grote 2 wielige kruiwagen)
moeten denk ik nog 6 kruiwagens uit!
dus over een paar dagen staat ze weer op stro, dit is te duur, 65 euro voor 4 weken!