Gisteren was het allemaal nog zo mooi en droog.

Nu wil ik geen foto's meer maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

boemel schreef:70kg hooi per dag voor een grote pony. Jeetje
Daar wordt je arm van![]()
Super leuk van Fleur
https://www.instagram.com/reel/DQJUc9zi ... Q5Z3MyeG1l
Ik heb een filmpje gemaakt van de ochtend routine.
Allebei willen ze graag in de wei en vinden ze dat ik niet opschiet. Ice is de baas, dus Ice kijkt boos.![]()
Dit gaat iedere dag hetzelfde ha ha
mooney schreef:70 kg voor de groep met E pony erbij, nu zonder E pony. Dat is wat ze schreef iig.

rover_ schreef:Balen van de zadels LN.
Bedoel je met je oude zadel je eigen zadel waar je goed op zat? En kan je dat gekochte zadel teruggeven?
Stoer hoor Boemel. De mijne had er wat meer last van. Maar was bij de vereniging (alleen) en dat ligt rot midden tussen de huizen, dus hoop te loeren...
Vraagje: vriend van me moet zijn shetlandhengstje 1,5 jaar verkopen. Lief dier, in handen, netjes bijgehouden met ontwormen, basisvaccinaties gehad en is gechipt. Wat kan je daarvoor vragen? Wilde het liefst kosten vaccineren en chippen er wel uit.

Dais_ schreef:Morgen sluiten we de kraan af naar de stallen toe. De paarden hebben speciekuipen vol water als ze buiten lopen.
Als het verbruik dan 0 is dan weten we iig dat het de leiding naar buiten toe is.
Alle leidingen in huis zijn reeds vervangen, die zijn het sowieso niet. Die liggen nu over het plafond, dus dat zou je toch moeten merken als het daar lekt