Je moet wel zorgen dat de loonwerker met zijn materieel er bij kan komen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjanB schreef:Ik zou wel echt investeren in iets dat kan trekken. Ook al is het een trekker, je bent daarmee lekker onafhankelijk en je kan zelf dingen halen en wegbrengen. Niks zo irritant als mensen die hun afspraken niet nakomen.
XladyX schreef:Hier ook een 10m3 mestcontainer (gehuurd) voor 2 paarden en 2 kleine pony’s. Ik vind dit al aan de kleine kant en dan heb ik al bijna alleen maar mest zonder strooisel, dus een rolcontainer zou ik echt niet doen. Qua hooi ook afhankelijk van hoeveel opslag je hebt denk ik, ik heb gekozen voor een grote handelaar die het kwam leveren en zou dat zo weer doen. Scheelt zelf sjouwen, kwaliteit is top en service ook dus verwacht als er wat mee is dat ik bij ze terug kan komen. Wel wat duurder dan lokaal zelf kopen, maar doordat het grote balen zijn en ik per keer leveren 25 balen kwijt kan kom ik uiteindelijk goedkoper uit.
XladyX schreef:Ik huur via Nijssen, goede service en op aanvraag snel geleegd. Ik heb de afsluitbare gekozen idd en daar erg blij mee, container dicht is 0,0 stank en vliegen. Moet m wel verplicht door hun minimaal 2x per jaar laten legen en dat is vrij prijzig, dus composteer ook een deel. Zonder composteren moet ik m elke 2 maanden laten legen.