Sky_Britt schreef:Wauw Olympia wat een fantastische plek!![]()
Die heuvel in de hoek is een leuk idee, kunnen de paarden daar straks ook overheen?
Ja! Die bult was ook een soort moetje ivm de vele stronken en oude graszoden die we kwijt moesten. Dat is het plan. We hebben nog 4 bulten woudzand liggen en een deel ervan komt als verlengstuk van de track over de bult heen. En de bult loopt in een soort hoek en we willen dan (beneden) in de hoek van de bult een schuilstal creëren.
Beterschap Biancaaaa. Hopen dat er snel een oplossing is.
Zouden jullie me kunnen helpen met een hooi-vraag? Het plan is om straks max 3 paarden te huisvesten. Ik heb al een stuk of 12 midi-balen met droog hooi. Maar ik moet nu dus vast de bestelling doorgeven, ook al komen de paarden pas in de herfst. Zijn er hier mensen die ook midi-balen hebben? En hoelang doe je daar mee voor hoeveel paarden?
Wat mij betreft mogen ze de hele dag door hooi eten. Dat zal in de zomer wat minder zijn als ze ook op het gras lopen. Vind het lastig te bedenken hoeveel voorraad ik moet inslaan.
Jee Lynn_Nikita, wat heftig en naar voor je man (en jou ook natuurlijk). Ik zat vorige maand in een vergelijkbare positie. Ik zou een vast contract krijgen, maar werd (samen met vooralsnog 20 anderen) op straat gezet ivm de Corona gevolgen. Gelukkig heb ik binnen twee weken een nieuwe baan gevonden, maar wat een ellende in deze periode. Heb het gevoel dat het nog lang niet voorbij is...