granu schreef:russel schreef:Granu, neem een kijkje bij plosplan, daar liggen dikke bomen opgestapeld te wachten....
Stammen zijn om houtkrullen te produceren,
zaagmeel om pellets te maken
Dan zal daar ook wel zaagmeel uit voortkomen, toch?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaspar schreef:Voor de liefhebbers, mijn strokorrels gaan de deur uit.
Ik heb zo'n 55 zakken van 14 kg ter overname. Merk is zeolite chopped korrels.
De advertentie staat op de bokt markt.
Ferdo schreef:Hoi!
Ik heb eens een vraag, is het bij jullie ook zo dat die strokorrels samenkoeken? Ik ben altijd een halfuur of langer bezig om alles terug uit elkaar te krijgen, ben er wel klaar mee eigenlijk... Eerst dacht ik dat het lag aan het feit dat zn stal te vuil was, maar zelfs als die proper is, is het nog...
Wat kan je hier aan doen?
Sjarett schreef:Ik heb nu ook voor het eerst een probleem met vraat aan de zakken. Ik heb de pallets in een container staan die niet helemaal afgeloten is. Tot nu toe nog geen enkele zak kapot gehad, maar nu is er een muis of rat behoorlijk bezig geweest. Wat kunnen die beesten er een bende van maken zeg. Het is een stalen container en dus is er condens, echt balen, want de korrels in de opengevreten zakken beginnen te zwellen en die los liggen zijn bijna allemaal al verloren.
russel schreef:Sjarett schreef:Ik heb nu ook voor het eerst een probleem met vraat aan de zakken. Ik heb de pallets in een container staan die niet helemaal afgeloten is. Tot nu toe nog geen enkele zak kapot gehad, maar nu is er een muis of rat behoorlijk bezig geweest. Wat kunnen die beesten er een bende van maken zeg. Het is een stalen container en dus is er condens, echt balen, want de korrels in de opengevreten zakken beginnen te zwellen en die los liggen zijn bijna allemaal al verloren.
In de hoeken schaaltjes rattegif leggen, nooit met handen de korrels aanraken, elke dag bijvullen omdat ze moeten blijven eten.....een week of twee en dan is het rustig......