Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rover_ schreef:Ah Marit helder, had je die beige netten? Hier een nieuw paard die daar niet uit wil eten. Staat nu nog naast de anderen en krijgt uit net met mega gaten. Heb nog een groene met dunnere koord mazen, ga ik ook eens proberen.
MaritB schreef:Lekker aan het rijden Boemel, jammer dat t afvallen nog niet helemaal wil.
Kletskoekje sterkte met de migraine en de nekklachten van het ongeluk!
Doortje is sinds half September ook al 2x geschoren, ik ben wel gewend elke maand te scheren bij de Shet en mini’s.
Polly ga ik ook doen, Joep weet ik nog niet.
M’n pony’s lopen nu zo’n 2-3x per week voor de wagen. Doortje loopt vooral met m’n dochter, gaat leuk!
Polly lijkt nu wel weer echt slanker te worden, het hele ronde gaat er af. Ze was echt een mega ballon en ook 14kg aangkomen, binnenkort weer wegen.
De kruiden lijken iig wel te werken
En ze lijken allemaal meer rust te hebben nu ik uit grotere maas voer en echt zorg dat er altijd nog hooi is.
Het was even volhouden maar lijk nu echt minder mest te hebben, met zelfde hoeveelheid hooi. Ze zijn ook heel relaxed en bewegen veel over de track![]()
Bram is Polly aan het inrijden![]()
Daar alleen filmpjes van.
Fleur heeft laarzen gekregen. Staat chique!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo was Polly eerst:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]