Maar ze zijn er pas 2 weken en het zijn niet voor niks gratis herplaatsers. Poesje is gewoon echt heel erg bang. Geeft niks, als ik ze een mooi leven kan geven ben ik al blij!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ClauH schreef:Citaat:Die van mij moeten nog even blijven. Giardia heerst en ze mogen pas weg als het hele verblijf schoon is.
Jammer maar better safe then sorry...
De poes is gevonden. Ze was zo snel, die moet wel nog gezond zijn
Katertje Tim bleef net bij zijn bakje zitten terwijl ik het vulde.
Ben maar snel weg gegaan, kan poesje Roos ook eten. Was even niet leuk voor haar, maar ik ben gerust gesteld
Ik zal vanavond mijn routine even opschrijven!
De decembermaand is de drukste maand op mijn werk, daarnaast veel bezig met de paarden en in de stal. Lekker druk dus 
Ilsey schreef:Mensen hier met 2 paarden aan huis? Hoe ziet tijdsindeling en taakgewijs een gemiddelde dag/ week er uit? (mijn 2 paarden staan in huis maar in een kudde van 10, met werkverdeling, maar ik ben nieuwsgierig naar het verschil tov gewoon 2 paardjes aan huis)
Dan een plukje hooi geven. dan zet ik de luzerne in de week. Tijdens het koken maal ik het lijnzaad.
Azmay schreef:Ik had met Kim en Diva toen 3 kwart kruiwagen per dag, dat was een 160 liter ding.
Nu kan ik 3 dagen met een kruiwagen als ik wil
MiniMeLona schreef:Is het geen idee Ilsey om dat met de andere eigenaren eens te gaan overleggen? Want wellicht zitten er wel meer personen tussen, die fysiek zo een dag in hun uppie niet aankunnen en is het wel zo fijn om dan met 2 personen een dag te doen? Ik geef maar een gooi hoor.
dus ik denk niet dat jouw voorstel een optie is, het doel was eens een dag extra vrij te zijn van uitmesten voor hen
Jouw voorstel kan misschien wel goed zijn voor als ik die 1e hele dag niet meer zou aankunnen in een aantal jaar
. Als ik het hier zo lees zal ik wellicht wel goed zitten met die 2 kruiwagens
maar dan ben ik in ieder geval zeker. Permanent apart zetten is niet de bedoeling, dan moet de hele boel hergeorganiseerd worden en dan vallen er ook een aantal voordelen weg voor beide partijen (hooirondes waar niet naar gekeken moet worden op sommige momenten omdat de ander er voor in staat dan bvb).
ze lopen bij mij 24/7 buiten, maar de stallen staan altijd open, dus ze kunnen mooi zelf beslissen of ze nat geregend willen worden, of droog willen staan. Ik heb een tijdklok op de lampen in de stal en hij gaat rond 16.30 aan en om 21.00 uur uit. Dan om 6.30 uur weer aan en om 8.30 weer uit Citaat:Zoals een bekende voetballer al zei: elk voordeel heeft zijn nadeel.
Citaat:dan vallen er ook een aantal voordelen weg voor beide partijen (hooirondes waar niet naar gekeken moet worden op sommige momenten