Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tijdens onze huwelijksreis. De volgende dag moest hij echt op zo'n kleine poownie. Ik dacht eerst dat de kleine voor mij was, maar dat was niet zo want de kleine was te braaf, die was voor manlief 

Dit was nog in Amsterdam.

ik haal maar krap aan 1,60m. Ami is 1,72 of 1,74m zoiets. Het is echt geen gezicht als ik er naast sta volgens mijn man
er op valt dan schijnbaar wel weer mee maar ik denk dat ik niet bepaald ver kom met mijn benen. Andor was met zijn 1,63m voor mij de ideale maat! Al heb ik pas ook nog op een Shetlander van 1,05m gezeten en ook dat viel niet tegen 
Viola is 1.45-ish en heel rond dus dat wil ook goed.
in Kootwijkerbroek (en ik wist niet dat de foto gemaakt werd dus zo zit ik echt op het paard....
)
op die pony's.
.
. Jouw Fjorden vind ik ook een mooi maatje voor mij. Als ik naar Viool kijk dan is 1.45 voor mij ook nog groot genoeg.
Maar dan hebben we het over een rondje uitstappen etc.
Zijn het veel mensen en zijn ze oud/jong? Of weet je daar nog niks over? karev schreef:Haha..Thanx.
Karev is wel type tank. Geen iel sprietje. Dat maakt ook wel enorm verschil
, dat heb ik ook met auto's
. Mijn ruin (was) vroegah in zijn sportjaren ook heel indrukwekkend en lomp...., maar dat is hij nu nog steeds
nou ja, lomp bedoel ik dan, indrukwekkend is hij niet meer. Zitten geen spieren meer op, buik als een skippybal, maar zooooooo lief
.
. Maar blijven toch wel fjorden. Heb wel eens op van die dressuurtypes gereden. Maar dat vond ik er zo raar uit zien! Net of een ander paard een fjordenkop opgeplakt had gekregen!
Niet echt meer een fjord. Maar voor mijn blessure wel fijner. Ik hou van stevig, maar helaas mijn lijf niet meer. Ook van een paard gestuiterd (was toen 16, dus bij a 30 jr geleden). Ik was toen natuurlijk heel stoer enzo, dus niks aan gedaan. Met als gevolg een chronische slijmbeursontsteking op de psoasspier. Zit in het bekken en kan je melden, dat dat niet fijn is. Op slanke paardjes nergens last van. Maar op mijn tanks 3 dagen pijn na het rijden....

, want pas dan heb ik plek voor iets nieuws, maar een beetje kijken en informeren kan geen kwaad toch? Fabster schreef:Mooie foto's, Kristelhans! Viool heeft ook al aardige buikspieren, hoor! En hoe krijg jij toch die mooie foto's? Of doen ze dat tijdens de wedstrijden? Ik rij bijna altijd alleen, dus dan zijn er weinig foto's.
Ik ga straks eindelijk weer eens rijden. Heb er zin in.
Net zo lelijk maar wel minder bang al.
Vroeger wel een haf gehad bij opa, wel een leuk beest maar echt een steekje los.
kristelhans schreef:Haflingers vind ik ook leuk alleen hebben die wel hele andere karakters dan fjorden, heb een paar proefgereden toen ik op zoek was maar het kon me niet bekoren zeg maar.Vroeger wel een haf gehad bij opa, wel een leuk beest maar echt een steekje los.