Maar soms mag ik op een echt paard zitten en dat vind ik erg leuk

Thuis rij ik niet met cap, buiten wel. Bodydingen gebruik ik niet.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dynamiek schreef:Over grote paarden gsproken zie http://www.bokt.nl/markt/ad/391298/12-jarige-lieve-grote-ruin
Lijkt erg veel op de mijne, zou ik ze samen voor de kar kunnen zettendat gaat nooit goed komen en 1.88 zo groot is de mijne echt niet.
horsies5 schreef:Heb je het tegen mij solleke_noah? Dat ik een gave draver heb? In dat geval bedanktheb hem inmiddels alweer 10 jaar en ben nog steeds helemaal gek op hem
horsies5 schreef:Ik vind eigenlijk ook dat mensen in Nederland al snel moeilijk doen over lengte in mijn ogen.. over de hele wereld is n paard gemiddeld 1.55 oid (denk aan quarters, Mongoolse paarden, Arabisch etc).. en wij vinden een paard van 1.60 nog (te) klein..
Gewicht vind ik een ander verhaal.. ben daar overigens ook niet te miepig om maar vind mezelf echt te zwaar voor een IJslander.. hoewel ik het echt hele leuke paarden vind..
Heb nu maar een gangenpaard van 1.70heeft trouwens wel n jaar geduurd voor k erachter was wat dat rare pasje toch steeds was xD maar goed k dacht eerst ook gewoon n kwpn-er te hebben.. kwam k even bedrogen uit
.. of eigenlijk niet want heb nu t meest fantastische paard en het is n geweldig ras! Hoewel ik ook weet dat veel mensen er niets mee hebben.. deels ook uit onwetendheid denk k
Solleke_Noah schreef:horsies5 schreef:Heb je het tegen mij solleke_noah? Dat ik een gave draver heb? In dat geval bedanktheb hem inmiddels alweer 10 jaar en ben nog steeds helemaal gek op hem
Jepdie foto uit je profiel (en je avatar ook denk ik?) is zo cool, lekker veel power
Een vriendin heeft een draver en die kan toch zo knoerthard draven (goh...) Mijn paard houdt hem in galop amper bij! Ik vind ze tofen die van jou is erg mooi!
Caily schreef:Antheman, wow, reuze Fjord! Net zo'n mooie kleur als Vliegje? Hoe is het met de kleine bink?
.
palousa_boy schreef:Nouja het zal ook wel een combinatie met de rest van m'n leven zijndat gaat ook niet echt zonder slag of stoot.
Door het dak van een rijhal gezakt en door de vloer van een oude hooizolder, veel lastige paarden in m'n handen gehad etc etc..
Dus het zal niet alleen aan die ene val liggen.
Maar als ik er geen goed gevoel bij heb, stap ik niet meer op een paard.