Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Qimm schreef:Oef die rotmuizen! Wij hebben die (AFKLOPPEN) gelukkig niet!
(het valt me nu pas op hoe bijna hetzelfde onze avatars zijn)
Lys_PPA schreef:De laatste tijd komen er regelmatig paardenobjecten te koop in de omgeving. Toch blijven we, vanwege onze menhobby, specifiek zoeken naar een locatie met goede uitrijmogelijkheden. Een paard onder het zadel laad je nog redelijk makkelijk op de trailer, maar met vier pony’s, een koets en tuigage is dat een stuk lastiger. Op onze huidige plek stappen we nu zo’n 1,5 km voordat we in het bos zijn, dat is prima werkbaar voor ons.
Er komt dus regelmatig iets op de markt, maar het sluit nooit helemaal aan bij wat we zoeken. Dit huis spreekt me zó aan, dat ik er een ton extra voor zou bieden, als het dichter bij ons huidige woonadres lag.
Het huis ligt 8 km verderop. Op zich vind ik het geen probleem om naar een ander dorp te verhuizen. Wat me in dit geval tegenhoudt, is dat de oriëntatie van het dorp volledig de andere kant op ligt: qua middelbare school, voorzieningen en sociale omgeving. In die regio heb ik nauwelijks bekenden of een netwerk waarop ik zou kunnen terugvallen, bijvoorbeeld voor de verzorging van de pony’s.
Daarnaast geeft het me een prettig gevoel dat mijn dochter straks op school zou zitten met kinderen van vrienden. Aan de andere kant: ik heb een eigen auto, ben vrij om te gaan en staan waar ik wil, en het is ook niet zo dat ik dagelijks bij mijn ouders of vrienden over de vloer kom..
Karin_deB schreef:Oh het strand![]()
Vroegah stond ik dicht bij het strand, met de ruin nog nooit geweest. Staat wel op de lijst voor ooit haha.
Ik was met het uitspuiten van de stallen wel vergeten dat ik het water er niet uit kan vegen vanwege het opstaande randje![]()
Uiteindelijk geprobeerd zoveel mogelijk er toch overheen te vegen en toen maar gewoon laten drogen. Toch gedroogd na 2 dagen![]()
Ik moet in mn zadelkamer nog een handige manier verzinnen om de dekens die ik niet gebruik op te bergen. Voor 3 paarden is dat een flinke stapel en dat ligt nu gewoon opgestapeld maar glijdt er telkens af etc en oogt 'onrustig'.
!