boemel schreef:Dais, ik heb ze bij de plaatselijke landwinkel gekocht, dus vrees dat je daar niet zoveel aan hebt.
Ben heel blij dat Ratje goed uit narcose is gekomen. Klinkt hoopvol dat jullie kat 14 is geworden.
Ratje legt kilometers per dag af op zoek naar muizen. Ze is ook super blij en heel speels, dus ik denk dat ze nog heel wat jaren mee kan.
Ha ha DubbelFun, is dat de nieuwe manier van trainen?
Volgens mij wonen wij niet bepaald bij elkaar in de buurt
fijn dat Ratje het zo goed doet. Onze Mini had ook een heel normaal leven, maar nadat ze dat zeiden kijk je er toch een beetje anders naar. Alsof ze kwetsbaarder zijn. Maar haar hartje heeft het altijd goed gedaan. Wat haar uiteindelijk fataal is geworden zijn we helaas nooit achter gekomen.
Zitten er bij jullie ook zoveel spinnen? In huis, in de stallen, overal!! En nu mis ik onze katten want die aten er best veel op voor me 
En buiten hebben we zoveel zwaluwen. Het is elke dag zo'n leuk zicht als ik thuis kom. Ik rijd 15 minuten door de polder voordat ik thuis ben, maar precies boven ons perceel ziet het zwart van de zwaluwen. En we hebben nog ouderwetse stroomdraden en dat is hun chillplek. Echt zo leuk om te zien