Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ohjajoh6 schreef:Ben ook al jaren geen held meer en ik heb geen kinderen, maar dat gebeurt volgens mij automatisch met het vorderen van de jaren.
En nu ik ook nog eens ziek ben is het bij mij helemaal erg geworden en ik heb ook nog eens niet het makkelijkste paard in haar uppie buiten. Dus ik sta mij elke zondag ochtend weer letterlijk moed in te spreken. Ik ga wel, maar baal er wel van dat het zo moet gaan vaak. Maar ik weet ook dat ieder ander haar in haar uppie nog niet eens de straat uit krijgt, zonder er of af te liggen, of met zijn 2-en onder een vrachtwagen, of wat voor een dikke ellende ook, dus dat doe ik een ander ook echt niet aan gewoon...
En ik heb genoeg vet, dus ik mankeer nooit wat als ik stuiter, maar ik kom er dan nooit meer op (geen lucht, heeft met hartklachten te maken) en dat kan ik niet hebben met mijn paard, want je moet het afmaken, snappen jullie wat ik bedoel?
meggiemeg schreef:Wat een gaaf filmpje.
Blijf het een vreemd gezicht vinden als je zo ver met je benen onder de buik uit steekt. Zou bang zijn dat ik elke keer met mijn voeten tegen de benen aan zou komen.
Ik ben het niet gewend om met mijn benen onder de buik uit te komen.
palousa_boy schreef:Was ook wel een bezoekje ziekenhuis waard. Vervolgens ben ik nooit meer terug geweest voor controle.
Gevolg is dus dat ik nog weleens last heb van m'n knie, m'n rug en m'n nek. Als ik te lang buk gaat bijvoorbeeld m'n hele bekken tintelen