Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordjes schreef:Oké nu baal ik wel een beetje.. Maar ook beetje eigen schuld denk ik. Ik wilde dus zo'n ladder maken met touw en pvc Pijpen. Maar omdat ik zo'n lange pvc pijp van 4 meter niet in m'n auto krijg dacht ik nou laat ik maar flexibele pvc pijp meenemen die buig ik wel wat rechter. Conclusie, touw te glad wat ik had gekocht en de flexibele blijven weer terug buigen. Maar alles al gebruikt en op maat gesneden dus kan niet meer terug brengenzit hier nu met stukken touw en flexibele pvc buis. Maar goed probeer nu iets anders door een oud wasrek te gebruiken en die op te hangen in de kast. Misschien passen ze daar wel tussen..
xPearl schreef:Ik heb ook even inspiratie nodig. Vandaag verhuisd en heb nu een kast van stal. Best wel een smalle kast met weinig haakjes.
Misschien dat iemand wat handige tips heeft qua indeling of iets?
Beide zadelsteunen gaan er morgen uit en er komt 1 buis voor terug. Wat is slim. Zadel bovenin hangen? In het midden of toch lager?
Ik twijfel nog om te kijken voor nog een plank of die witte plank iets lager. Bovenste plank komen m'n dekjes.
[ [url=m/d0ZuAn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de gaten aan de muur te zien is er genoeg keuze qua hoogte.
[ [url=m/KIO8LF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien dat ik sommige haakjes nog kan wisselen voot echte haken. Sommige zijn kapstophaakjes of n spijker
xPearl schreef:Ben bang dat de singel aan de deur het niet gaat worden. En ik weet ook niet of het mag, haha. Het is ook geen diepe deur zoals jij op de foto hebt. Die bak die ik aan de deur heb op de foto, plet m'n dekjes nu ook. Gelukkig gaan die, als de buis er hangt, weer naar de bovenste plank.
Hoofdstellen zou misschien wel kunnen, maar dat moet ik even kijken. Singel gaat 'm niet worden denk ik. Maar dat zou ik even moeten overleggen met de staleigenaar, haha.
Mandjes ga ik even naar kijken!