Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Belker schreef:Hopelijk valt het mee Horsii.
Oeps Marloes. Maar als het blijft luggen kun je wrl in de sneeuw tölten……. Niks mooiers dan dat.
horsii schreef:Kim, vlas geen optie? Dat krijg je heel makkelijk weer naar het midden.
Zie ook paar x strokorrels genoemd, zou dat goed blijven liggen? Moet je met wat water aanmaken toch? Dus is soort gepot dan misschien? 
manzano schreef:Hier een verwaarloosbaar laagje sneeuw.
Ik had gehakseld koolzaadstro, toen equibedding strokorrels en nu weer terug. Equibedding geeft wel een super fijne laag, maar vond bijstrooien echt vervelend.
)
tijdens het sneeuwen) bij ons in de grond gezet. Daar komen nog 2 bomen naast en rondom wat struikjes en dan heb ik daartussenin een driehoek van zand. Als ik daar schaduw kan creëren door die schutting en er ook meteen wat vogelhuisjes en insectenhotelletjs aan vast hang hoop ik ook wat meer vogels terug te krijgen en heb ik meteen weer afscheiding tussen mij en de buren.felicity schreef:manzano schreef:Hier een verwaarloosbaar laagje sneeuw.
Ik had gehakseld koolzaadstro, toen equibedding strokorrels en nu weer terug. Equibedding geeft wel een super fijne laag, maar vond bijstrooien echt vervelend.
Ik gooi het in een kruiwagen met waterdan valt het al mooi uit elkaar en dan de stal in.
). 

) koud en een naar windje.