Kijk bob nou:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia96 schreef:jaaa de Ombudsman (dat was ‘m). We hebben sinds kort een rechtsbijstandverzekering. Ik meende dat de regel was dat de kwestie niet begonnen mocht zijn voor je de verzekering afsloot. Zoiets?
Ik ga een chronologisch verhaal in elkaar zetten. Sowieso voor de ombudsman en ook voor de verzekering.
Het geeft een gevoel van machteloosheid dat zo’n grote overheidsinstantie gewoon nee zegt tegen hulp. Bijna alsof je er niet aan hoeft te beginnen. Aan de andere kant is het juist die oneerlijkheid die de pitbull in mij bovenhaalt.
Ohhhh Akshay wat een nare toestand!! Vréselijk!
Blij dat je het kan navertellen.
Leuk nieuwsje:![]()
[ [url=m/avSgMR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze zwerver heeft geen eigenaar (nou ja wel, maar die heeft hem niet opgeëist), geen kattenaids, is ‘geholpen’ en gechipt. En ligt nu te herstellen van een ontsteking in zijn pootje. Hopelijk kan ik hem begin volgende week ophalen uit het asiel.
Hebben besloten om hem een tijdje in huis te houden. In een aparte kamer met toegang tot de ren buiten (die we maar weer eens gaan opbouwen haha). Zodat hij hopelijk snapt dat hij bij ons hoort en kunnen de andere twee diva’s aan hem wennen. Daarna mag hij weer kiezen wat hij zelf wil (buiten zwerven of binnen slapen).
greendragon schreef:DP, wat een knappe hond!!
Olympia, Die mag nog wel wat vrolijker gaan kijken, maar het zal niet niks geweest zijn wat ie nu heeft meegemaakt de afgelopen tijd.. Fijn dat ie een mooi nieuw huis krijgt!
Akshay, eigen veiligheid eerst.. Wel even ademhalen nu. Zal wel enorm schrikken zijn. Er staan ook veel camera's op de weg zelf, dus dat kan misschien ook nog wel helpen. Gelukkig stond er geen paard in. Heeft de kast het wel 'overleefd'?
Voor de mensen met honden...
Wat doen jullie met hondenpoep in de wei? Mijn kleine schattige asielhondje is nu zo'n twee maanden bij ons. Ze vindt het heerlijk om in de wei rond te struinen, lekker snuffelen, rennen... Maar ik zie haar ook wel eens een bruin hoopje neerleggen. Halen jullie die weg? Of gewoon laten liggen en laten vergaan?
En als je het opruimt? Gooi je dat dan ook op de mesthoop of toch in de kliko? Ben erg benieuwd..
Verder heb ik het erg druk op het werk, dus lees wel mee. Hier was ook niet veel te melden. Tot eergisteren dan...
Liep mijn oude merrie ineens als een malle te zwalken.Echt bizar. Sleepte met haar voorvoet over de grond, Achterbeen aan die kant stapte steeds sloom en een beetje voor haar andere achtervoet in één lijn. Ze kon niet rechtuit lopen.. Schrok me een hoedje.
Dus DA gebeld. Alles bekeken en gevoeld. Was geen TIA of typische ataxie, hij had dit nog niet eerder gezien. Zat ie op gegeven moment in haar voorknie te knijpen; had ie bijna paar tanden in zijn rug...
Ze is waarschijnlijk gevallen of haar knie gestoten. Die zwelling heeft een zenuw afgeklemd, waardoor ze haar voorvoet niet meer goed kon besturen, of geen gevoel meer gaf. Wat ze probeerde te compenseren met haar achterlichaam. Tenminste dat is onze verklaring. Zeker weten doen we het niet.
Ze heeft door oude blessures altijd dikke knieën, dus de zwelling viel niet op en zat een beetje achter de normale verdikking. Corti gehad, pijnstilling erbij en afwachten. De volgende dag liep ze al weer een stuk beter gelukkig. En nu zien we er niets meer van.
Ben wel blij, want ik was even bang dat het klaar was met haar...
Iemand ook zoiets meegemaakt?
biancaaaa schreef:Wat knap van Bob!
Hier wederom echt nauwelijks regen gehad.
Heeft iemand toevallig ervaring met paddockplaten/roosters als basis voor een rijbak-paddock? https://paddockplaatshop.com/paddockplaten/
belle_boef schreef:Ik ben wel positief over de rooster als verharding op mijn pad. Maar met veel regen ligt daar wel modder op. Enige voordeel is dat ik niet wegzak en een egale ondergrond heb.
biancaaaa schreef:Wat knap van Bob!
Hier wederom echt nauwelijks regen gehad.
Heeft iemand toevallig ervaring met paddockplaten/roosters als basis voor een rijbak-paddock? https://paddockplaatshop.com/paddockplaten/