Dankjewel voor de complimenten. Die 2e zithoek was eerst speelhoek en nu game tv voor mijn zoon, zo hebben wij wel nog toezicht op zijn gamen. Mijn tv hangt in de keuken hahaha, erg he 3 tv`s beneden gewoon. ja die ** blaadjes, daar staat normaal de trailer en alle blaadjes waaien in die hoek en de fotograaf zei dat ze niet storend waren. Ik vind van wel!! Ook vond ik de foto`s bij onze vorige verkoop beter maar het huis in nu mooier dus ik hoop dat mensen daar doorheen kijken. En die voorkant, ja het is geen prachtig huis van buiten maar die foto doet het zeker geen goeds.
Ik vind een mooie voorkant wel belangrijk! Maar je ziet er als je binnenzit idd niks van. Leuk huis, en handig dat je zo een oogje in het zeil kan houden wbt gamen!
De buitenkant is vooral een algemeen idee van de kwaliteit/het onderhoud binnen. Is er aan de buitenkant jaren niets gedaan, dan zal het binnen vast niet veel beter zijn (dat is iig het idee dat men er bij heeft).
Ik had dit huis al voorbij gescrold toen wij wilden kopen 9 jaar geleden, pas toen een andere woning niet voldeed en de makelaar ons op dit huis wees ben ik de foto`s van de binnenkant gaan bekijken. ook niet veel soeps toen maar wel ruim en dat had ik niet verwacht. Voorkant van het huis is saai, 2 kleuren en ten tijde van de foto`s regenachtig maar van binnen echt ruim en klaar. Enige wat nog niet gedaan is in die 9 jaar is het dak
Ik ga zo de zeiknatte paarden maar eens afvoeren en dekens wisselen. Het plenst echt non stop hier sinds vanmiddag. Heb ze ook al om 15.00 druipend van de wei geplukt. Met de gedachte dan kunnen ze binnen staan maar dat doen ze uiteraard niet
Flew
Geplaatst: 07-12-18 22:17
Niet? Die van mij zijn inmiddels echt holbewoners geworden en komen hun stal niet meer uit. Standaard met dit weer, ze hebben er echt een hekel aan.
Djoena
Geplaatst: 07-12-18 22:18
Ik vind die toog (schrijf je dat zo? ) helemaal geweldig! Mooi huisje hoor
Mijn man vroeg vanochtend aan mij of die paarden gek waren geworden... die stonden in de hoosbui te spelen in een plas... en die gekke Ilyn van mij ook rollen in die plassen natuurlijk die is nu letterlijk en figuurlijk een gepaneerd moddermonster.
Karin_deB
Geplaatst: 07-12-18 22:51
Flew schreef:
Niet? Die van mij zijn inmiddels echt holbewoners geworden en komen hun stal niet meer uit. Standaard met dit weer, ze hebben er echt een hekel aan.
De shet staat grotendeels binnen maar mn andere merrie grotendeels buiten. Die druipt echt.
Die moet van zichzelf alles overzien en kan geen rust vinden.
Chasey
Geplaatst: 07-12-18 23:43
Hé, even een teken van leven vanuit hier. Bokt staat even op een laag pitje. Daan is betrokken geraakt bij een heftig auto ongeluk. Hij ligt in het ziekenhuis. Hij is er relatief goed vanaf gekomen, maar zijn herstel zal nog maanden duren.
Beterschap Chasey. Klinkt heftig met zo een lang herstel.
Lynn, er komt vast wel iemand, de tijd zit mee nu qua huizen.
Ik kijk wel naar buitenkant, maar mijn smaak is niet Hollands, dus zal nooit iets vinden dat ik echt echt echt mooi vind. Voor mij is buiten vooral een indruk van hoe groot een woning is, de staat etc. Maar kan me ook goed voorstellen dat mensen eerst binnen hebben gedaan en buiten nog moet bijv.
Hier staan ze ook nog steeds veel buiten. En als ze nat zijn rollen ze, dus ze zijn echt onherkenbaar inmiddels, want ze rollen nu tig keer.
Sterkte Chasey! Uit ervaring weet ik dat je een pittige tijd tegemoet gaat. Als ik je kan helpen met wat praktische tips of door gewoon even te kletsen stuur je me maar een PB.