Azmay schreef:Droom achtertuin en geweldige jurkfotos
scheelt mij weer typen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
belle_boef schreef:Mooi avontuur dus Azmay. Was jij niet ook degene die aan het oefenen was met een paard alleen laten? Hoe ging het met de achterblijver?
Wij hebben gisteren waterleiding onder de grond aangelegd voor komende winter. Alleen nog wat tracking bestellen voor de stukken die open liggen.
Vandaag een duiker bij de sloot dieper ingegraven. Ligt nu 30cm dieper, water liep als een tierelier weg dus hopelijk gaat dit ook effect hebben op de naastgelegen stukken weide.
Ook voor het eerst in tijden serieus wat met een paard gedaan. Met fleur ben ik aan het rechtrichten aan de hand. Ik heb haar sinds juli, nog niet heel veel mee gedaan. 7 jaar, tuiger en mooi zadeldak maar zo stijf als een plank. Ze zit al stukken beter in haar vel dus langzaamaan komen we er wel. En zo kon mijn tinkerjaarling weer even oefenen met het alleen in de paddock staan (wel in het zicht) Al met al een druk weekendje
Azmay schreef:belle_boef schreef:Mooi avontuur dus Azmay. Was jij niet ook degene die aan het oefenen was met een paard alleen laten? Hoe ging het met de achterblijver?
Wij hebben gisteren waterleiding onder de grond aangelegd voor komende winter. Alleen nog wat tracking bestellen voor de stukken die open liggen.
Vandaag een duiker bij de sloot dieper ingegraven. Ligt nu 30cm dieper, water liep als een tierelier weg dus hopelijk gaat dit ook effect hebben op de naastgelegen stukken weide.
Ook voor het eerst in tijden serieus wat met een paard gedaan. Met fleur ben ik aan het rechtrichten aan de hand. Ik heb haar sinds juli, nog niet heel veel mee gedaan. 7 jaar, tuiger en mooi zadeldak maar zo stijf als een plank. Ze zit al stukken beter in haar vel dus langzaamaan komen we er wel. En zo kon mijn tinkerjaarling weer even oefenen met het alleen in de paddock staan (wel in het zicht) Al met al een druk weekendje
Abbeyblues zat op de andere, was dus geen achterblijver.
Bedenk me dat ik ook nog ergens doodenge kinderen ben vergeten, die zaten 3 meter hoger in een stukje bos en waren dus ook vreselijk akelig![]()
Jij ook hard aan het werk dus, lekker als het een beetje opschiet vind ik
[***] schreef:Pony is nog steeds behoorlijk pijnlijk van de hb, knapt nog niet echt op. Ik kijk het nog een week aan en anders laat ik foto's van zijn voetjes maken.
Hilary schreef:[***] schreef:Pony is nog steeds behoorlijk pijnlijk van de hb, knapt nog niet echt op. Ik kijk het nog een week aan en anders laat ik foto's van zijn voetjes maken.
Hoe lang is die hb nu al aan de gang? Wat doe je (nog) qua medicatie en voerbeleid? Heb het gevoel dat het inmiddels al een tijd duurt en al over zou moeten zijn (of sterk verbeterd), maar misschien vergis ik me in de duur van de hb
Antheman schreef:[***] schreef:Oh! Ik heb nog wel nieuws: ik ben zo ontzettend mega blij met mijn schuilstal in de bak!![]()
.
Heb je daar een foto van? Want nu stel ik me voor dat je dwars door de stal rijdt, als je in de bak bezig bent. Of is je bak nu gewoon kleiner geworden?
[***] schreef:Hilary schreef:
Hoe lang is die hb nu al aan de gang? Wat doe je (nog) qua medicatie en voerbeleid? Heb het gevoel dat het inmiddels al een tijd duurt en al over zou moeten zijn (of sterk verbeterd), maar misschien vergis ik me in de duur van de hb
2 weken. Hij staat in de bak, krijgt alleen hooi en 2x per dag een zakje buut. Hij is op dit moment iets verbeterd, maar nog lang niet goed. Hij is overigens op alle 4 zijn hoeven bevangen. Dierenarts is elke week geweest. Maar geeft ook aan dat het een langdurige kwestie kan zijn. Als hij deze week niet verder verbetert laat ik foto's maken.