je hoeft het alleen niet zelf te doen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je hoeft het alleen niet zelf te doen. -Namiro- schreef:Kristelhans en Karev, mag ik jullie als medefjorden-eigenaren wat vragen? Hoeveel voeren jullie je fjord? Graulann doet nu dus nog niks, maar ik vind het zo lastig in te schatten.. Mijn kwpner blijft mooi op gewicht wat hij ook krijgt, maar ik wil Graulann niet moddervet hebben
kvulden schreef:Hier zegt mijn DA dat lopen met koliek niet meer van deze tijd is. Mij is ook altijd geleerd om met ze te lopen.
Ik hoor jullie veel over strook begrazing. Mag ik vragen hoe groot zo'n strook dan is? En ze mogen daar een bepaalde tijd op en waar staan ze dan? En hoe groot is die ruimte? Erg benieuwd naar jullie rituelen. Haha
. Soms verzet ik het dus een paar dagen niet. Als ik de eerste wei door ben sluit ik die af en ga ik op de tweede wei verder met mijn schrikdraadje. Mijn eerste 2 weides zijn ongeveer 20 mtr diep. 
Maar tot op heden in goede gezondheid, dat is hetgeen wat telt.
Terwijl bijvoorbeeld slokdarmverstopping of kreupelheden, ben ik wel alert op, maar geen paniek. Want tot op heden altijd vrij gemakkelijk afgelopen gelukkig. 

De deur (of pb) staat altijd open!
Inderdaad, net als bij jou, mits ze in staat zijn om te gaan natuurlijk. Als er een in de wei ligt met been verkeerd om bel ik ook gewoon de DA voor een spuitje, uiteraard.