Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirim schreef:dat hangt er helemaal vanaf hoeveel langer je met een pallet doet...200 kilo is veel.
overigens blijft het een natuurproduct en volgens mij houdt dat in dat er altijd verschillen zijn. Daarnaast speelt het weer een rol ( vocht, warmte, vorst) en ook je paard heeft een belangrijk stem in het capittel. Geen paard is gelijk en geen enkel paard houdt zijn box dagelijks gelijk.
strovan schreef:fokfanaat schreef:strovan: pallet 720 kilo 300,-
zeolite : pallet 910 kilo 276,- (weet alleen niet of het bezorgen hierbij zit)
andys: pallet 910 kilo = 277,-
sambed:pallet 910 kilo = 245,-
alles thuisbezorgd en incl btw.
ben even alles op een rijtje aan het zetten om te kijken waar en wat ik ga bestellen.
de vraag is natuurlijk, weegt de evt betere kwaliteit van strovan op tegen het verschil in kosten, scheelt toch 200 kilo.
Strovan heeft een bedrukte zak, met vermelding productinhoud, gewicht en producent.
Ik denk niet dat (alle) andere vermelde producten die informatie geven.
Bij zeolite products zijn alle palletten voorzien van een groot etiket waarop precies staat wat er in zakken zit, en ik ben er van overtuigt dat onze strokorrels net zo lang mee gaan dan welke andere strokorrel dan ook.
Nog even voor de duidelijkheid,
De prijs van een pallet Chopped tarwestrokorrel van 910 kg bedraagt bij Zeolite Products EUR277,00 incl btw en gratis geleverd in heel Nederland incl de eilanden.
Ook hebben wij het hele jaar door voldoende voorraad die meerdere malen wekelijks aangevuld wordt met verse tarwestrokorrels zonder toevoegingen, dus pure natuur.
Geleverd wordt er altijd binnen 5 werkdagen vaak nog sneller.
Hans van Embden
Verder is het essentieel verschil de dikte in diameter, 6mm tov 8mm.
suffie schreef:Onderstaande heb ik even gekopieerd uit het bericht van valkparkiet. Want ik vind dit wel een beetje misleidend vergeleken bij de website. Daar staat 910 kg voor €235,- excl. btw. De verzendkosten moet je dus wel degelijk zelf betalen!
De prijs van een pallet Chopped tarwestrokorrel van 910 kg bedraagt bij Zeolite Products EUR277,00 incl btw en gratis geleverd in heel Nederland incl de eilanden.
Myfairytale schreef:suffie schreef:Onderstaande heb ik even gekopieerd uit het bericht van valkparkiet. Want ik vind dit wel een beetje misleidend vergeleken bij de website. Daar staat 910 kg voor €235,- excl. btw. De verzendkosten moet je dus wel degelijk zelf betalen!
€235 EX BTW. Je betaald dus de btw, geen transport.
suffie schreef:Ik heb besteld 2 pallets Chopped korrels.
130 x 14 €261,32 samen €522,64.
De korting voor een 2e pallet was €5,-, dus nu €517,64
Daarover heen komt nog 6% btw van €31,06.
Samen voor 2 pallets €548,70
1 mestvork gratis![]()
Over transportkosten wordt op de factuur niet gesproken, maar bij navraag bleek dit €35,- per pallet te zijn. Wij konden de verschillen in de bedragen tussen de factuur en website namelijk ook niet verklaren.