Robijntjuh ook, wat moeilijk, jij ook veel sterkte de komende dagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Ik heb helaas net Missy in laten slapen, ze was op. Ging liggen en kwam niet meer overeind en toen ze na 1.5 uur en een stevige regenbui eindelijk weer stond liep ze zo beroerd dat ik haar dat niet langer aan wilde doen.
Mijn hoofd zegt dat het de juiste beslissing was maar mijn hart zegt wat anders
34 lentes en mijn lieve knuffelpony...
Maartje1990 schreef:@greendragon ik hoop dat je paardje gewoon weer opknapt! Maar dat is denk ik wel aannemelijk?DubbelDun schreef:@Robijntjah: ziet er uit als een heerlijk schaduwrijk plekje.
Hier had oudje zich onder het draadje naar de wei door gewurmd, die lag los op de grond iig. Er stond geen stroom op. Maar dat is ondertussen verholpen. Ergens wel sneu als ze er nu tegen aan komt, maar te lang op de wei staan is zeker niet goed voor haar.
Wat een slimme draak!xXutopiaXx schreef:Wel knap dat ze zich daar dan onderdoor wurmdHopelijk knapt ze snel weer op
Mooi Jolijn! Hoop dat ze er mooi profijt van hebben!
Wil jullie deze primeur ook nog even delenAfgelopen week voor 't eerst zelf op Dije gereden!! Is de 4e keer dat er iemand op zit, en dan dus de eerste keer voor mij
Wat een fijn paardje
[ [url=m/DyRYB8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dFag9m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6Kv6Gz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AUaaSN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke foto's! Maar als ik zo andere berichten lees, je fokt en verkoopt de paarden of hoe begrijp ik het?
Unseen wat voor spuit kreeg je dan mee? Gelukkig is ze weer opgeknapt, mijn schrik is dat die haren ook in het hooi zitten.
[***]: je kipjes mogen wel wat eitjes voot mij uitbroeden hoor! Lijkt me leuk om straks kippen te hebben!
Jade sorry mijn kennis over pompen is net zo groot als mijn kennis over Arabieren prijzen, helemaal niks dus!
Maartje hier viel het heel erg mee, van mij mag het hier nog wel gaan plenzen!
Ik ben gisteren van half 8 tot 6 aan de slag geweest bij stal. Eerst de winter voorraad binnen gehaald
[ [url=m/KITkFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn nu 20 pakken, er komen er nog zeker 5 bij en we hebben binnen nog een boel kleine pakjes liggen (de zomer voorraad)
Vervolgens werd de inloopstal leeggehaald, 4 jaar oppotten
[ [url=m/mCmuOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
En uitgereden over het land waar ik dus Heel veel JKK uitgetrokken heb heb gisteren de andere weides gedaan in totaal 13 afvalzakken en 2 containers vandaag nog even langs de berm
[ [url=m/kQB88F.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen hield de loader er mee op rn was de stal bijna maar niet helemaal leeg. Beetje balen maar hii komt nog een keer terug.
En verder weer een deel van prikkeldraad en gladde ijzerdraad wat werd gebruikt als stroomdraad weggehaald en vervangen door 'gewone' stroomdraad. En vervolgens de mestspreier helemaal schoon gemaakt want die hadden we geleend anderhalfuur geschrobt. En toen bij Jolijn pizza gaan eten en bijna in slaap gevallen op dee loungeset
DubbelDun schreef:Ik heb helaas net Missy in laten slapen, ze was op. Ging liggen en kwam niet meer overeind en toen ze na 1.5 uur en een stevige regenbui eindelijk weer stond liep ze zo beroerd dat ik haar dat niet langer aan wilde doen.
Mijn hoofd zegt dat het de juiste beslissing was maar mijn hart zegt wat anders
34 lentes en mijn lieve knuffelpony...