Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:superpony schreef:Met ons teefje blijven we ook zoekende. Ze heeft altijd wat last van dr huid, anaal kliertjes en oortjes. Al diverse merken voer geprobeerd en ook een tijd gaan elimineren met vlees, maar niks leek te helpen.
Nu staat ze op Hill's ZD, maar het is momenteel wat erger juist. Ik vind dat zo sneu.
Dat gedoe met voer herken ik wel een beetje. Mijn hond heeft gelukkig geen jeuk, maar wel regelmatig last van anaalklieren. En wisselende ontlasting, geen diarree.
Heb ook al van alles geprobeerd, ook vers vlees, maar daar lijkt de ontlasting alleen maar slechter van te worden. Hij heeft een tijd op Renske Lam en rijst gestaan en dat ging redelijk, maar ik ben nog niet tevreden. Ben nu heel langzaam aan het overschakelen op Wolfsblut lam.
Ik ben er intussen achter dat hij slecht reageert op rund en kip. Verder krijgt hij niets anders dan zijn brokjes en als kauwsnack krijgt hij Farm Food Deer Hide en Farm Food Antlers.
superpony schreef:Oke, geen idee wat ze vroeg vinden? Ze adviseren vaak na eerste of 2e loopsheid, dus dat lijkt mij wel vroeg.
Die van ons zou ik niet eens steriliseren, omdat we dat nog nooit hebben gedaan eigenlijk en ze ook al wat behoorlijk pittig is. Maar ze was veel te vaak loops en had echt ups and downs.
Nu met de eventuele operatie aan de anaalkliertjes en endeldarm, ben ik er wel bang voor en lijkt me echt waardeloos voor een hond. Ze is nog jong, verder gezond en vrolijk. Als het mis gaat, zit je wel.
Mer1980 schreef:Selka schreef:Mer1980, van de before en after biefstuk?
Tsja biefstuk![]()
![]()
![]()
Bak voor:
[ [url=m/wTyR88.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bak nu:
[ [url=m/nVc6LJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar morgen gaat hij af en wordt hij met laser helemaal strak getrokken. Dan maak ik uiteraard weer een foto en heb je echt voor en na foto's