Yontheke, wat leuk! Mijn schimmel was vorige week best wit; kan ik nu niet meer zeggen
[***] schreef:Ik wissel trouwens ook dagelijks van links en rechts opstappen. Wie doet dat nog meer?
Ik! Als ik links opstap, dan ook links af, en dan de volgende keer rechts. Was erg leuk met zadels passen zaterdag
Links-rechts-links-rechts-links-rechts. Andere mensen in de bak keken maar vreemd toen ik het zadel er vanaf rechts op mikte, vriendin het hoofdstel rechts aan deed etc.
Ohjajoh, ik oefen altijd met hekjes. Als ik over een hekje klim, zwaai ik bewust mijn linkerbeen eerst over het hek, alsof je opstijgt dus. Als het dan niet helemaal lukt, schop je het hek ipv je paard 
Tinky, die tanks zijn wel herkenbaar. Ik heb een tijdje in Stroe gelogeerd (pony’s stonden daar ook). Op het veldje aan de overkant werd daar ook regelmatig ‘belegering’ geoefend. Stonden er legervoertuigen en legden ze van die prikkeldraadrollen neer als ‘barricade’. Geen idee wat ze oefenden, maar het was altijd leuk om even naar te kijken (vonden de pony’s ook).
Fabster, mijn paarden zijn ook niet de makkelijkste. De Welsh heeft een longprobleem (nu goed onder controle) en heel hb-gevoelig (nu ook goed onder controle). De Quarter heeft gevoelige darmen. Als ik voldoende grond had en veel geld en alles bij huis, dan zou ik al die ‘kneusjes’ zo in huis halen en oplappen. Kijken of ze daarna nog als lease-pony’s-onder-begeleiding gebruikt kunnen worden. Maar ja, die loterij heb ik nog steeds niet gewonnen…
[quote=”Kirrr”] Nog iemand geweest, ging super goed. Maar haar zadel paste niet dus kon ze ook het paard niet kopen.[/quote]
Huh? Koopt die een paard bij haar zadel? Dacht dat dat andersom beter werkte
IJslanders, ik vind ze leuk. Heb er eentje ingereden en bij twee het begin gemaakt. Daarna weggegaan op die stal, anders reed ik ze nu nog. Een van de ruinen daar tölte heel graag; daar heb ik wel eens wat warmbloeden mee op stang gejaagd. Niet expres, maar het ruiterpad liep daar parallel aan een steviger schelpenpad, en dat was zo leuk om even naar de tölttakt te luisteren. Tussen ruiterpad en schelpenpad lag een strook met bosjes, dus die warmbloeden zag ik vrij laat. Oeps. Sorry!
kvulden schreef:Hilary dank je wel voor je aanbod. Ik ga kijken hoe het gaat met laden. Zoals ik al zei het is niet echt de trailer, maar het weg gaan.

maar we kijken even en anders hoor je het nog van mij.
Helemaal goed! In welke regio zit jij ongeveer?
DD, stuur die militairen even naar ‘mijn’ bos voor dat putjes graven. De onderhoudsploeg van SBB snapt er nog niet heel veel van. Bagger van het pad afschrapen en dan in een watergat dumpen, waardoor het water dus niet meer van het pad af kan het watergat in