Gisteren wat foto's bij elkaar gezocht van het eerste jaar paardjes aan huis.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wendely schreef:Dat klinkt niet verkeerd Flew! Altijd leuk zo'n rit door de natuur.
Libera er ligt al sneeuw, nee hoor dat is niet noodzakelijk. We hebben speciaal winter beslag. Echter zijn we wel bezig met een binnen bak, mede voor bedrijfsdoeleinden.
Joyce B, we zijn bezig met een rijhal. Daarbij verhuren we de autowerkplaats voor €700,- per maand en dat geld kunnen we eerst wel gebruiken voor al onze plannen. Het is niet zomaar een werkplaats maar het heeft ook zo'n elektrische brug enzo.. Daarbij is de stal geïsoleerd en zou ik absoluut geen stallen onder een afdak willen hebben. Veel te koud in de winter.
Wat balen Anke! Ik vind het maar rondingen die auto's. Het is dat wij er hier sowieso niet zonder kunnen. Vind het verder alleen maar weg gegooid geld.
wendely schreef:Ik kom ook even meelezen en posten als dat goed is
Wij zijn onlangs verhuisd en hebben daarbij ook mogelijkheid gekregen ons paard bij huis te hebben. We hebben 2 boksen waarvan we 1 uithuren. En mohelijkheid tot zo'n 10 boksen van 3x4.5 in het bestaande stalgebouw. Dan hebben we 7.5 hectare met 2.5 hectare grasland. De rest is bos en bos/graasweide wat is omheind en mogelijk om op te delen in meerdere stukken De boksen zijn nu opgebouwd van hout maar deze gaan er tzt uit. De nieuwe gaan we eerst opmetselen en een 'open' front. Gelukkig ben ik van het meeste zoals, warm en koud water, stroom en ventilatiesysteem voorzien.
[ [url=m/mVfHjP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de nieuwe plek.
[ [url=m/y7ffNg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het gebouw rechtsonder is het stalgebouw van ca. 32 bij 14m (1/3e ervan is autowerkplaats, afgeschermd door een wand natuurlijk)
Lynn_Nikita schreef:[ [url=m/b3RFhN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w8GlJz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn moeder is ineens aan schilderen geslagen sinds een aantal maanden. Nu wil ze mijn paard in haar woonkamer en voor mij heeft ze de kinderen geschilderd.
Beetje trots op haar al wilde ik liever het paard
Anke schreef:Hier lijkt aan de pech geen eind te komen...
Beide auto's kapot. 1 vervangen. De ander kan ik nog niet loslaten. Ben daar helemaal kapot van. Trailer was ook kapot. Inmiddels gemaakt, morgen ophalen
Budget is er volledig door...en de belangrijkste auto moet nog vervangen. Dit zijn de 3 ergste tegenslagen. Van een hele rij.
Bah zeg!