Ik had vanmorgen les met de ruin maar was zo enorm misselijk (denk nawee migraine aanval van maandag) Dus mn instructrice heeft longeren/grondwerk gedaan en ik heb zitten kijken aan de kant. Ook leerzaam maar wel balen.
boemel
Geplaatst: 01-10-25 20:56
Heerlijk Marjan!
En zit ook wel makkelijk hè
Ik had ook een gemakkelijk dag
Ik begon met een pad, maar dat zat me echt te breed ha ha. Wel met pad en bitloos hoofdstel wat in-uitjes gesprongen. Ook een poging dat te doen op neckrope, maar Phoe wat stuurt ze lastig. Het is 1x gelukt
Ik heb ook aan je gedacht Malenka. Mocht je het lezen… een dikke knuffel
Beterschap Karin! Fijn dat je instructrice er zo flexibel mee om ging
Malenka
Geplaatst: 01-10-25 21:16
Wat heerlijk Marjan en Boemel!
Bedankt voor alle lieve woorden. Het was een hele rare en emotionele dag. Maar tegelijkertijd ook mooi.
Roos stapte keurig de trailer in, heeft zich geweldig gedragen tijdens de rit en ook op locatie ging ze goed.
Mijn moeder was er vandaag bij en het was fijn om niet alleen te zijn. We hebben vanmiddag in de zon nog een lekkere wandeling door het bos hier gemaakt. Officieel zijn de ruiterpaden hier gesloten maar ik besloot me er voor deze keer even niks van aan te trekken. We hebben allebei genoten van deze laatste wandeling. Meneer liep me er nog uit en was echt vrolijk. Het was fijn dit nog te kunnen doen.
Het inslapen zelf ging heel snel. Zo snel dat het de dierenarts verbaasde. Ze gaf aan dat hij dan echt intern wel zieker moet zijn geweest dan we van buiten konden zien.
Het doet enorm veel zeer en ik ga hem verschrikkelijk missen. Maar het is goed zo.
Vanmorgen heb ik nog veel foto's gemaakt met mijn camera. Dus die ga ik de komende tijd uitzoeken en dan komt er binnenkort een apart topic voor hem.
Mooie laatste foto’s Malenka. Sterkte met je verlies.
rover_
Geplaatst: 02-10-25 06:44
Wat mooi dat nog een boswandeling gemaakt hebben gisteren Malenka. ‘Fijn’ dat het inslapen rustig gegaan is. Zegt veel dat het zo snel ging, bevestigt je gevoel dat het tijd was. Wat zal het enorm leeg zijn nu thuis. Heel veel sterkte met dit grote verlies. Veel moed en kracht voor jullie de komende periode.