Hier is het volgens mij zo rond het vriespunt geweest. Met buitenzetten was het gras niet bevroren maar het water in de waterbak wel. Straks hopelijk les, de derde poging om naar daar te gaan
Hier was het vanmorgen -6 en nu is het -2. Alles is hier wit en hard. De paden lopen ze veel op die zijn overdag vrij zacht. De bak/paddock is hard bevroren. Maar wel vrij vlak dus lopen ze ook gewoon over. Mooie plaatjes zo net de zon.
Karin_deB
Geplaatst: 01-12-23 16:47
Sneeuw Beterschap DP!
Hier is het rond de 0 graden. Droog en klein zonnetje. Ik teken ervoor Nieuw zadel gekocht voor de ruin. Wordt hopelijk net geleverd voor kerst Een GFS Monarch Cob Dressuur. Zat heerlijk
In de tuin zijn ze ook lekker bezig. Ziet er nu al iets minder ravage uit
DubbelFun
Geplaatst: 01-12-23 16:51
@monsera: Dat is idd wel een super winters tafereeltje
Het valt me op dat met sneeuw de hoeven altijd zo mooi schoon worden.
@karin: fijn een mooi nieuw zadel gevonden. Naam zegt me niets (western hè), maar als ie heerlijk is dat altijd goed :
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 01-12-23 16:52
Dat is een mooi plaatje
En wat goed dat je Hera ziet veranderen
gefeliciteerd met je zadel Dat lijkt me een heerlijk zadel, maar dan het vzh model. Die wil ik nog wel eens proberen.
DubbelFun
Geplaatst: 01-12-23 17:39
Paardjes staan weer lekker te eten, water is bijgevuld (de slang zat nog geen leven is, dus met gieters aan de gang). Ik liep met het hooi naar de verste hooibak en deed 4 passen in draf... ik hoor achter me een dikke scheet en een paard wat op snelheid kwam, dus ik ben maar even aan de kant gegaan voor ik Boon in de nek had Zelfs Jasmijn deed een kopschudje en een bokje
geen idee hoe koud het is geweest maar niet zo koud als ze voorspeld hadden
Net les gehad en ondanks de kou en zijn spooky gedrag bij opzadelen was hij heerlijk te rijden
boemel
Geplaatst: 01-12-23 17:57
Ach jee, beterschap DP. Hopelijk knap je snel op.
Goed teken Marjan. Wanneer mag je weer rijden? En hoe gaat het met Dewi?
Gefeliciteerd met je aankoop Karin. Ik ben nieuwsgierig en ga toch even googlen.
Fijn dat de les goed ging Lynn Nikita.
Ik vind het wel een prachtig winters plaatje Monsera.
Hier druk dagje gehad. Poetshulp kwam voor de verandering niet, dus zelf aan de slag gegaan. Meteen mijn zomerkleding en winterkleding gewisseld in de kast.
Daarna even met Mirtje aan de gang geweest in de rijbak. Ging erg goed. Ze was erg lief. Daarna heb ik Diekke en Tess gereden. Ze liepen beide heel fijn en ze waren ook heel braaf.
Nu zijn de hooinetten gevuld, het voer voor vanavond en morgenochtend staat klaar en ik kom lekker het huis niet meer uit vandaag
DF, oeps frisse Boon en Daisy. Gefeliciteerd Karin, ook ik ga zo even googlen. Marjan wat fijn dat Hera zich zo goed voelt. LN had een fijne les. Toch fijn met dit weer. Marloes nog gelest? Boemel, fijn dat Mirtje toegankelijker wordt.
Ik was vandaag naar de RV en heb met allebei aan de hand gewerkt en ze daarna lekker los laten bewegen. Johnny was blij en heeft 4x gerold en vooral keihard rond gegaloppeerd. Fiesta gaf op beide handen ook een bok en liep ook lekker te sjouwen.
DubbelFun
Geplaatst: 01-12-23 18:05
boemel schreef:
... Meteen mijn zomerkleding en winterkleding gewisseld in de kast.
Grotere kast kopen, dan kan alles blijven hangen
boemel
Geplaatst: 01-12-23 18:11
DubbelFun schreef:
boemel schreef:
... Meteen mijn zomerkleding en winterkleding gewisseld in de kast.
Grotere kast kopen, dan kan alles blijven hangen
Ha ha, of minder kleding. Ik heb namelijk best veel
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.