Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sinds ik onder narcose ben geweest is mijn balans minder geworden en naarmate ik ouder werd (en wijzer??
) werd ik ook voorzichtiger.

Geen kinderen en die zullen er ook nooit komen.
Andor heeft lange tijd problemen gehad met opstappen en dan was een krukje levensgevaarlijk.
Ami is 7 jaar van een vriendin van mij geweest en daarvoor van haar vriend en daarvoor bracht haar vriend hem al uit. Hij heeft nationaal 1,30m parcoursen gelopen tot vorig jaar maar toen werd hij 18 en had ze een opvolger voor hem. Toen hadden ze hem mij al aangeboden maar aangezien ik Andor nog reed toen wilde ik geen nieuw paard. Hij was echter uitermate geschikt voor een lesklantje van mij verderop in straat die op zoek was naar een heel erg braaf paard om te leren springen. Zij hebben hem gekocht dus ik heb hem het afgelopen jaar meerdere keren per week gezien en zien lopen. Helaas is ze er eigenlijk nooit aan toe gekomen om met hem te springen en klikte het niet 100%. Nu begint ze te puberen, schoolresultaten waren minder, ze doet ook nog karate op hoog niveau en ze beslisten dat Ami terug verkocht zou worden.

, die tanks.

Fabster schreef:Ach Yontheke, je kan altijd een draadje spannen waar de shet wel onderdoor kan en Ami niet. Heeft Buddy een vluchtmogelijkheid.