Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar echt heel fijn dat jullie even meedenken! Ik zit toch een beetje vast in een bepaald idee en het is leuk om te lezen/zien welke nieuwe oplossingen jullie verzinnen.
_Lorette_ schreef:Dat kan, is ook makkelijk. Maar wel duurder dan een grotere schuur aan de achterzijde, een verschil in dakhoogte, de wind staat op de (open) voorkant en het beperkt mijn lichtinval in de zadelkamer.
Whaaa
heeft mn schoonmoeder gister besloten om haar paarden dag en nacht naar buiten te doen... dus nu staat mijn pony alleen. Ik vind het zo sneu om haar te horen hinniken. blegh. Nu dus dringend op zoek naar een maatje (of 2).
Maar sommige paarden doen het daar wel beter op, al vind ik stomen dan beter dan nat maken. Ventipulmin helpt bij COPD, maar dan zou ik eerst de DA eens laten langskomen want je hoeft niet altijd Ventipulmin te geven als andere maatregelen ook helpen. 
gaat hard met het gras.
Was ook wel te verwachten, maar ik baal er wel van. Zou de paarden graag dag en nacht op de wei zetten, maar heb daarvoor echt nog te weinig gras.
De bak was ook enorm zwaar gisterenavond.