Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sietske83 schreef:Ik ben nog niet tevreden over strokorrel.
Haal elke dag verschillende keren het stront uit de stal.
Elke x als ik een natte plek verneem haal ik hem eruit.
En toch is de korrel geheel donker en een plakaat geworden.
Soms doe ik 2 a 3 x per week een zak erbij.
Ik heb een net paard en een zwijn als paard maar er is geen verschil.
Wat doe ik fout??
suffie schreef:Sinds 3 weken zijn wij ook overgestapt op strokorrels van All Round. Ze zijn geleverd in mega-grote BigBags en we hebben 1 BigBag verdeelt over 5 paardenstallen. .
diana1 schreef:Jammer dat de kwaliteit van de korrels die je nu hebt zo slecht is;
Had ff niets te doen dus ff voor jou gezocht;
Een paar jaar terugsuffie schreef:Sinds 3 weken zijn wij ook overgestapt op strokorrels van All Round. Ze zijn geleverd in mega-grote BigBags en we hebben 1 BigBag verdeelt over 5 paardenstallen. .
suffie schreef:[
strovan schreef:valkparkiet schreef:Beste meneer Strovan,
Ook zeolite products is een producent van strokorrels.
Ik hoop dat u zich als producent nu niet meer zo alleen voelt op dit forum.
Met vriendelijke groet
H. van Embden
Welkom in club.
En waar staat uw productiesite?
valkparkiet schreef:Geachte strokorrelgebruikers,
Even ter info voor al onze trouwe klanten;
Wij produceren voor 80% onze strokorrels in eigen beheer in Duitsland van super vers tarwestro, en voor ca 20% procent kopen wij elders in een ander land met alle benodigde certificaten die voor elke klant op verzoek bij ons ter inzage liggen.
Daar wij inmiddels al ruim 2800 klanten hebben in Nederland, Belgie, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk, gaan we binnenkort flink uitbreiden.
Het ligt in de planning in het voorjaar een hele nieuwe verpakkingslijn opzetten om aan de zeer sterk stijgende vraag naar onze strokorrels te voorzien en zo onze productie met minimaal 100% uit te breiden naar 2500 ton op jaarbasis.
Hans van Embden