Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Maar goed, ik hou hem toch voor het leven en na het lezen van zo'n verhaal als van Borg, al helemaal.
Citaat:Vooral bij de aankoop van een jong paard zijn de meeste voorheen gewend buiten te staan

binky schreef:Er zijn paarden die weidegang hebben maar waar nooit een mens naar om kijkt,die hebben dan wel weidegang maar of het goed is dat er nooit iemand naar kijkt?
Terwijl er ook paarden zijn die geen weidegang hebben maar wel enorm veel aandacht,ik weet niet waar ik voor zou kiezen als ik paard was.Denk in deze situaties dan toch voor de aandacht.
binky schreef:Er zijn paarden die weidegang hebben maar waar nooit een mens naar om kijkt,die hebben dan wel weidegang maar of het goed is dat er nooit iemand naar kijkt?
Terwijl er ook paarden zijn die geen weidegang hebben maar wel enorm veel aandacht,ik weet niet waar ik voor zou kiezen als ik paard was.Denk in deze situaties dan toch voor de aandacht.
Lauss schreef:Waarom moet je kiezen? Je kan je paard toch ook op de wei zetten én aandacht geven
. runningkawa schreef:tot de 3 zie ik ook de dure paarden hier in de buurt gewoon buiten staan tita
Daarna is het vaak anders daarna