Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:Geen idee wat ze bij jou in de buurt vragen, maar vind hier de hoofdprijs wel mee vallen.
Hier in de buurt vragen ze 6 euro, 6,50 ervoor.
Gezien de maakkosten zullen de eigenqren daar minder op verdienen dan op een pak hooi
Jullie noemen het een "bak", bij ons heet dat een piste en die zijn wel degelijk van ons "eigen" De buitenpiste ligt achter het huis.Hacienda schreef:Dan heb ik mij misschien verkeerd uitgedrukt.Jullie noemen het een "bak", bij ons heet dat een piste en die zijn wel degelijk van ons "eigen"
Ik weet anders wel stallen waar men 250€ vraagt!

Hacienda schreef:Dan heb ik mij misschien verkeerd uitgedrukt.Jullie noemen het een "bak", bij ons heet dat een piste en die zijn wel degelijk van ons "eigen" De buitenpiste ligt achter het huis.
Ik weet anders wel stallen waar men 250€ vraagt!
ShannaY schreef:Wij zijn in December van 380 euro naar 420 euro gegaan. Ze hebben beloofd dit weer te verlagen als de stro prijs omlaag gaat.
Er zijn héus wel goedkopere stallen. Tenminste, bij mij..
Ik weet niet waar je woont, maar goed. ShannaY schreef:Wij zijn in December van 380 euro naar 420 euro gegaan. Ze hebben beloofd dit weer te verlagen als de stro prijs omlaag gaat.
echt niet normaal meer.
dan is het echt absurd
dat is echt niet voor iedereen op te brengen
mirgino schreef:ShannaY schreef:Wij zijn in December van 380 euro naar 420 euro gegaan. Ze hebben beloofd dit weer te verlagen als de stro prijs omlaag gaat.
zohee wat een geldecht niet normaal meer.
ik reken nog wel om in guldensdan is het echt absurd
![]()
ik sta bij een particulier geheel verzorgt, met iets mindere bak en weinig wei maar met supere verzorging ,overdag altijd in de kleine uitloop en betaal 190 euro.
als mijn stalling 420 zou worden moest mijn paard wegdat is echt niet voor iedereen op te brengen

Needje schreef:Toch vraag ik me af of 15 euro en meer echt reeel is. (wat de meesten omhoog gegaan zijn) Wij staan kaal. En nemen dus stro af. Dat was de laatste x 1 euro per baal duurder geworden. Dat zou betekenen dat men gem. 15 balen (of dus meer) zou moeten gebruiken om deze verhoging reeel te laten zijn. Dat geloof ik nooit.
Mijn paard staat lekker in het stro en daar heb ik max. 12 balen per maand voor nodig......