Wat betalen jullie aan stalgeld?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

celticpony

Re: Wat betalen jullie aan stalgeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:10

130 euro, pony winters (als nat) in erg ruime paddock met schuilstal, als droog 24/7 op weide. inclusief; 3 keer hooi,2 keer kracht worden gevoerd (in winter,in zomer niet bijgevoerd) en stal en paddock gemest door pensioneigenaar. Goede verlichte buitenbak,in winter superbakkie, longeercircel, kleine kantine, kast,en veel gezelligheid. Paarden worden voor je op wei gezet.IK BEN HIER ZO BLIJ MEE enige nadeel de weinige uitrijmogelijkheden...maar ja dan de trailer maar in Haha!

Glamourvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 09:03

€ 310,- voor een 3x4 mtr. stal. Wordt elke dag opgestrooid, en 1x per week helemaal uitgemest. 2x per dag kuilvoer en 2x per dag brok. Er is een poetsplaats met warm en koud water, binnenbak met geopath bodem 20x40, buitenbak met geopath bodem 20x60, super uitrijmogelijkheden (direct in het bos). Ook gaan de paarden elke dag de wei in, en als het ECHT niet kan door het weer of zo, mag je gratis gebruik maken van de stapmolen.
Je kunt de stalling ook nog aanvullen met solarium en stapmolen, hiervoor moet je wel bijbetalen.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 09:18

Glamourvw schreef:
€ 310,- voor een 3x4 mtr. stal. Wordt elke dag opgestrooid, en 1x per week helemaal uitgemest. 2x per dag kuilvoer en 2x per dag brok. Er is een poetsplaats met warm en koud water, binnenbak met geopath bodem 20x40, buitenbak met geopath bodem 20x60, super uitrijmogelijkheden (direct in het bos). Ook gaan de paarden elke dag de wei in, en als het ECHT niet kan door het weer of zo, mag je gratis gebruik maken van de stapmolen.
Je kunt de stalling ook nog aanvullen met solarium en stapmolen, hiervoor moet je wel bijbetalen.

zo'n prijs en dan nog bij betalen?! Bloos!

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 09:56

225 Euro per maand ! binnen-buiten rijbaan warm water spuitplaats, grote kast, kantine, ruime boxen, 4x p/dag paardekuil grote hoeveelheid, word gemest, lekker veel stro in de boxen, gaan in koppels naar buiten, en in de zomer 24/7 weidegang naargelang wat je zelf wild. voer is ook bespreekbaar, je hoeft niet perse het voer van de stal te nemen. kuil is ook bespreekbaar. als je paard hooi moet, dan krijgt hij hooi, en hetzelfde is met de bodembedekking. En een uitrij mogelijkheden !! HEERLIJK daar gewoon !

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:24

Stalling 205 euro per maand incl. voer en weidegang in winter en zomer.
weidegang 75 incl bijvoeren in de winter en 65 incl in de zomer.
Er is een grote buitenrijbaan met longeerring en uitrijdmogelijkheden.

1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:38

moos24 schreef:
225 Euro per maand ! binnen-buiten rijbaan warm water spuitplaats, grote kast, kantine, ruime boxen, 4x p/dag paardekuil grote hoeveelheid, word gemest, lekker veel stro in de boxen, gaan in koppels naar buiten, en in de zomer 24/7 weidegang naargelang wat je zelf wild. voer is ook bespreekbaar, je hoeft niet perse het voer van de stal te nemen. kuil is ook bespreekbaar. als je paard hooi moet, dan krijgt hij hooi, en hetzelfde is met de bodembedekking. En een uitrij mogelijkheden !! HEERLIJK daar gewoon !

Goh, waar sta jij???

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:45

Ik betaal nu 125 per maand voor weide, schavelingen in haar stal, biks, water en voordroog. Geen bak maar kan in de manege gaan rijden.
Mooie prijs dat wel, maar nu staat de hele weide in de blubber en vindt het helemaal niet leuk voor mijn paard (voor mij ook niet maar paard is het belangrijkste).
Dus aanstaande zaterdag ga ik haar verhuizen naar een privéstalling, kost 175 per maand. Stro, weidegang, biks zitten inbegrepen.
Er is een verlichte buitenpiste met zeer goede drainage, staan ver nooit plassen in.
Paarden worden om 9u in de weide gezet, tot 17-18u.

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:00

Pensionstal Galja in Poortvliet. Sta er nu 3 weken, maar heb het echt super naar mijn zin. En aan mijn paard te zien, hij ook.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:06

150 euro per maand, inclusief alles. Paarden worden dagelijks gemest, naar buiten gezet & binnen gehaald, evt dekens gewisseld, krijgen onbeperkt hooi en 2 x per dag krachtvoer. Buitenbak aanwezig en in de zomer gaan ze 24/7 op het land, tenzij het noodweer is.. gezellige sfeer, uitrijmogelijkheden, heerlijk Lachen

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:14

Ik betaal ook 150 euro,incl stro en hooi/kuil. dag en nacht weidegang.Hele grote overdekte paddock,zit aan de wei vast dus ze kunnen zelf kiezen waar ze willen staan. 's winters eventueel 's nachts op stal.Stal ligt aan het kuinderbos dus volop uitrij mogelijkheden (zo'n 35 km ruiterpaden) Moet wel zelf mesten en voer kopen maar dat zijn de kosten ook niet......

zannatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:39

heej ik betaal maar 90 euro in de winter en 75 in de zomer hier zit hooi, kuil, stor genoeg weide gang mogelijkheid toto buitenbak enz. genoeg dus bevalt goed heb trouwens ook voor mijn d pony zeer grote stal

rosantjuh_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:46

Ik betaal nu 125 per maand.
Ze komt iedere dag buiten als het weer het toe laat.
En ze hebben een buitenbak.
Ook zit het voer en alles er bij in begrepen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:48

65 euro voor mijn shetlandmerrie
voor:
24/7/365 buitenstaan (paddock of weiland)
gebruik van de 20x40 eb en vloed bak (dus altijd rijdbaar)
onbeperkt kuil
er wordt gevoerd
wasplaats
ruimte om je kast neer te zetten + voertonnen
stroom, waterkoker en een wasbak
toilet

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:59

Ik betaal 360 euro voor 2, staan in een paddock, met een container met 2 stallen erop. Ze eten ieder 4 plakken hooi per dag, ik moet ze wel zelf voeren en mesten. Maar ben erg blij met mijn stal. omdat mijn paarden altijd lekker buiten staan. Zomers staan ze dag en nacht in de wei, en betaal ik 290 voor 2. Er zijn 2 buitenrijbakken, 2 longeerbakken, en mogelijk hied tot afspuiten/solarium

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:02

60,- per maand, pony staat dag en nacht buiten, met schuilstal. incl. hooi
en buitenbak aanwezig

loveyaa88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:32

Ik betaal €105,- p/m excl stro en voer. Ik moet zelf uitmesten en heb geen bak etc. Wel stal en zomers en winter weidegang.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:44

vrijdag komt mijn paardje en ik ga 220 per maand betalen. Dit is inclusief voer, uitmesten, binnen en buiten zetten. Er is een buitenbak, longeercirkel, paddocks voor de paarden. Zomers kunnen de paarden op de wei.

Ziva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:19

130 euro, exclusief vlas(koop ik wel op stal). Dat is nog een pak per week wat dan nog eens 24 euro is. Brok oid komt er ook nog bij, zon 30 euro p/m. Dus in totaal zo'n 180 euro p/m. Mesten zit hier niet bij, dat moet ik zelf doen. Er wordt nog 1 keer per dag hooi gevoerd.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:25

bij mij op de manege ( rijd er alleen maar lessen pony staat ergens anders ) 250 per maand inclusief , gebruik maken van binnen/buitenbak, solarium, poets/afspuitsplaats, en gevoerd en van de wei worden gehaald en in/ui paddock halen zit er ook bij. ojaa en 2 keer per week gratis les, wei moet je volgens mij extra betalen maar weet niet zeker

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:29

Ik betaal 0 euro voor mijn stal. Ze word iedere ochtend buiten gezet en daarna in de molen of op de lopende band. Daarnaast word haar box gemest, krijgt ze hooi of kuil en word ze drie keer per dag gevoerd waarvan nu 1x warm voer. In ruil daarvoor help ik in mijn vrije tijd op deze stal. Als ik mijn paard hier neer zou zetten en niet zal helpen zou het rond de 350 euro kosten.
Ikzelf vind dat ik het goed voor elkaar heb zo en mijn paardje is super blij.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:31

270,- euro.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:32

230 euro voor pony
-Word gevoerd.
-Word binnen/buiten gezet.
-Stallen worden uitgemest.
-2 maal daags brok
-2 maal daags kuil
-1 maal daags muslie.

En wormen kuur zit er bij in! En gebruik van buitenbak. Komt nog binnenbak bij

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:34

165 per maand.

buitenbak
paard word voor je buiten en binnen gezet
er word voor je gevoerd en uitgemest
zomers dag en nacht weidegang.

Amber2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 11:34

Ik betaal ongeveer 150 euro. Stal wordt gedaan, staan op vlas of stro. 2x daags brok en hooi. Iedere dag naar buiten, in de winter in de bak. We hebben alleen een buitenbak. Kan altijd hulp vragen (zonder kosten), gaat vaak ook mee met wedstrijden. Ben wel de enige die daar op stal staat, rest zijn eigen paarden. Als je in de zomer je paard buiten wil laten ben je 60 euro kwijt.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 11:39

ik ben nog opzoek naar stal,
maar manege waar ik laast gevraagd heb was €280.. Bloos!
dat vind ik echt te duur.