Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Farolover schreef:ik zou mijn pony dus nooit laten slachten

) is ECHT prachtig...
Uccellina schreef:hi everybody!
I am looking for mandy aswell and found your forum. I bought two horses from mandy. as I can understand, you have some severe problems with mandy. I don't know netherlands, but I think I did understand something like this. does somebody know english or even better german and could translate to me? I bought a cremello horse named neon, born in 2002, it's a czech warmblood and i got him with falsed papers which belong to a horse named baron. baron is an palomino gelding, born in 2001. mandy had to do with theese horses, with the selling of neon and the selling of baron too.
(my second horse is from hungary and everything is (seems) allright.)
I would be glad if somebody could answer me to my e-mail: info@pferd-mensch-ausbildung.ch
thanks a lot!
ijsklontje schreef:Ik denk zelfs dat Dak de slager zelf slacht als die in zijn buurt komt
), dus die leeftijd heeft ze gewoon aangepast. De overige kenmerken zijn hetzelfde... Hoe groot is die kans? Laten we alle goedgekeurde kinsky cremello hengsten maar Baron noemen???? Grinnik.Rivano schreef:
1 ding is duidelijk: Ik denk dat Navidad nu met een halve rolberoerte naar adem aan het happen is. Want hoeveel paarden zijn er op de wereld die voldoen aan de kenmerken: Kinsky, Cremello, Hengst, link naar Mandy en OOK NOG Baron heten?

Uccellina schreef:baron is an palomino gelding, born in 2001.
alex66 schreef:ze schrijft dat Baron een gelding is een ruin dus!!
Rivano schreef:Kinsky cremello hengsten zijn er amper. Kinksy is 1 van de zeldzaamste rassen ter wereld, en cremelo hengsten vindt je ook niet in elke wei... Of Baron is gewoon een erg populaire naam daar in Tsjechie.![]()
Luckystory schreef:Of misschien zijn die papieren wel altijd kopies van elkaar? Hier en daar een kleine aanpassing aanbrengen om overeen te komen met het paard, en je hebt een heleboel papierloze dieren die je als dure Kinsky's kan verkopen en ze noemen allemaal Baron.
Rivano schreef:Luckystory schreef:Of misschien zijn die papieren wel altijd kopies van elkaar? Hier en daar een kleine aanpassing aanbrengen om overeen te komen met het paard, en je hebt een heleboel papierloze dieren die je als dure Kinsky's kan verkopen en ze noemen allemaal Baron.
En een geboortedatum is makkelijker aan te passen dan een naam...
Daarbij zijn zowel Baron als haar paard 'goedgekeurd'. Maar zijn niet bekend bij het kinsky stamboek. Cremello kinsky hengsten die goedgekeurd zijn zijn wel zeldzaam.
ARGH! ik kom er ook niet meer uit, en zie overal complotten in.
Hoe doet die Peter R de Vries dat...
) En heeft ze zo voor elk type paard wel iets in huis.
) 
Rivano schreef:ARGH! ik kom er ook niet meer uit, en zie overal complotten in.
Hoe doet die Peter R de Vries dat...
Luckystory schreef:palomino-ruinen die ze verkoopt voorzien van een papiertje met de naam Dak? (Hi, nog meer Dakjes)
Citaat:En heeft ze zo voor elk type paard wel iets in huis.
Citaat:Hangt er natuurlijk vanaf hoe fraudegevoelig Kinskypapieren zijn.
Citaat:Juiste papiersoortje zoeken, stempeltje natekenen eventueel officieel stickertje namaken en je hebt een fris papiertje?? (Hi, mijn criminele alter ego komt boven)
) en met de paspoortjes op zoek gaan naar bijpassende paarden. (al heb ik het idee dat ze Dak juist bij het slachthuis vandaan heeft...) Of ze gaat ermee kwartetten, Dan neem ik de afstamming van dit paard, voeg ik in het paspoort van dat paard, met de aftekeningen van een ander paard, en dan weer dichtsealen.Rivano schreef:Ze zou ook niets vervalst kunnen hebben, maar gewoon bij het slachthuis rondhangen en daar na een dagje slachten de slachter betalen (blijft toch Tsjechie he..) en met de paspoortjes op zoek gaan naar bijpassende paarden. (al heb ik het idee dat ze Dak juist bij het slachthuis vandaan heeft...).
Rivano schreef:Of ze gaat ermee kwartetten, Dan neem ik de afstamming van dit paard, voeg ik in het paspoort van dat paard, met de aftekeningen van een ander paard, en dan weer dichtsealen.

Rivano schreef:Daar komt alleen geld binnen en gaat niets uit... Wat zou ze ermee doen?

)
Als het zo "makkelijk" schijnt te zijn...
).