Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Aaronenarie schreef:kan iemand me misschien precies vertellen wat er nu in die pb stond die ze van een bokker had gekregen...en wat is er uit dat telefoongesprek gekomen: ik hoor ineens flarden van ''hij heeft
opgehangen'' enz enz maar voor de rest weet ik nog niets
ergens een paar pagina's terug werd er gevraagd of dit geen werk voor de moderators was omdat er met modder werd gegooid. Wel ik heb gisteravond op de TEM knopgedrukt en ik had vanmorgen bericht terug van Oscar. het moderatorteam is er dus wel degelijk mee bezig.
Byron15 schreef:Volgens mij loopt dit een beetje uit de hand. Ik TEM toch even.

XlucienneX schreef:kan iemand het bericht wat ik jullie via pb stuurde via pb naar karl sturen? ik heb het bericht niet meer
ik krijg lamme vingers van het telkens maar weer opnieuw typen

Aaronenarie schreef:Byron15 schreef:Volgens mij loopt dit een beetje uit de hand. Ik TEM toch even.
is al gebeurd maar goed het kan geen kwaad om het nog een keertje te doen
MiEpPrInZ schreef:
maar goed, volgens mij is datgene wat TS heeft bewerkt, oftewel weggehaald...
Dat je op de TEM knop had gedrukt had ik gezien ja, en Oscar had idd 2x vragen gesteld.. maar daar was nog geen antwoord opgegeven... dus vandaar... Elke keer als 1 iemand die namen leest, wordt er over gesproken, en over gesproken, en weer verder overgesproken.. snap je?
XlucienneX schreef:ik heb ook al 100 keer getemd. maar ze zetten geen slotje
Citaat:ik weet niet wat de TS heeft bewerkt of weggehaald...?