@DP: ik vraag me af hoe de iglo er uit gezien zou hebben als je die Jägermeister er voor gedronken zou hebben

Ik ga maar een uitmesten... ik telde net met voeren al 10 hopen van alleen vannacht
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik moet beter mijn best doen haha                                                         

Super gaaf om zo iemand als bijrijder te hebben, en ik zou dan dus juist wel zelf opstappen 

Het is een braaf paard met de knopjes tot M2, maar wel een behoorlijk stug paard.  
 DubbelFun schreef:Wat een plassen overal
Hier heeft de pomp weer braaf zijn werk gedaan het duurde best even voor de plassen zo goed al leeg waren.
Voor:
[ [url=m/hIfGpm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MtqurE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/TZnaYD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KrRiBH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En tijdens... 2 koppies die geduldig staan te wachten tot ze er uit mogen
[ [url=m/sVNzhb.jpg]Afbeelding[/url] ]

komen veel mensen met honden langs op het fietspad aan de andere kant van de weg. Of hardlopers of mensen met stokken (die blijven gek) en komen regelmatig mensen met paarden langs. Merk dat ze het wel heel leuk vinden. 

(en ja ik weet zeker dat het Cheetah niet was, want at is zo lastig zonder voortanden  
 )