Belker, Ja dat zou ook zomaar kunnen. Het waait hier hard over de vlakte.
Haha al die shetlander verhalen. Maar Bliksem is in de omgang ontzettend lief en vriendelijk naar mensen en kinderen. Dus die ontsnappingspogingen, nemen we maar voor lief 
Bedankt voor alle dakpannen tips allemaal, zal het Daan doorgeven!
Dd, hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Vanmiddag een buitenrit gemaakt.
Althans, ik op de stalen ros en Marloes op Nick. David was ook gezellig mee op de fiets.
Nick was wat fris, dus op een zandpad ging ik even wisselen met Marloes. Zo kon ik hem gecontroleerd laten galopperen, zodat Marloes het daarna kon. Want in de draf had ze al moeite om hem op haar tempo te laten draven. Het lukte haar wel hoor, maar het koste haar echt moeite. Nick had er gewoon zin in, was een té blij ei vandaag.
Dus om Marloes vandaag als eerste een galopje te laten doen, leek me niet zo'n goed idee.
Ik ging op Nick en merkte al gelijk dat hij lekker fris en fruitig was. Gewoon lekker energie vol en vrolijk.
Eerst rustig stappen, dafje en nadat dat onder controle was sprongen we aan in galop. We hadden nog geen 5 meter gegaloppeerd of Nick doet zijn hoofd tussen zijn voorbenen, wil bokken maar gaat me toch ineens op z'n plaat. Salto voorover en daar lagen we in het zand. Hij had het zelf ook niet verwacht, kwam overeind en stond er maar beduusd bij.
Ik zat nog op het zandpad, zoekend naar mijn schoen. Want die was spoorloos.
Natte kont, want het zandpad was niet heel droog ofzo
Nick was echt wel vol op zijn hoofd gevallen, dus zijn hele hoofd zat vol zand.
Na de val weer opgestapt en alsnog een rustig galopje gemaakt, uiteraard wel even gecheckt of alle benen nog goed waren.
Na nog een stuk draven en stappen weer gewisseld met Marloes. Wat heel goed ging.
Wat een avontuur weer
En één ooglid is wel wat beschadigd door de val. Ook is zijn ooglid wel flink gezwollen nu. Wond schoongemaakt en even in de gaten houden hoe het gaat.
Oog traant nog wel veel, zat ook veel zand in. En er zal ongetwijfeld nog wat in zitten.
Ondanks de val een fijne rit gemaakt.
Al zullen Nick en ik morgen wel spierpijn hebben. Heb zelfs spierpijn in m'n kruis... 
edit.
Dit was vlak voor de buitenrit, toen was ie ook al zo blij aan het doen.