Ohhh da's jammer... maar wandelen in zo'n mooi bos is ook heerlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Ik hoorde van onze aanstaande klanten over zeer betaalbare betonplaten dus die gaan wij na de regen laten komen.
Schaatsen kan ik niet meer helaas dus dat ontwijk ik gewoon maar lekker het bos in wanneer alles stijf bevroren of besneeuwd isheerlijk!
Lynn_Nikita schreef:Voor een marter zijn ze wel erg groot, die hebben maar mini pootjes.
marga1 schreef:Marter heeft een spoormaat van 3,5 cm en het lijkt er erg op als ik het in mijn diersporengids opzoek.
En ze kunnen veel lawaai maken s'nachts onder het dak en staan hun mannetje dus paard kan er respect voor hebben.
Kruip weer onder mijn meeleessteen
Robijntjah schreef:Ik ooit met een fietszadel (vraag maar niks).
Morpheus81 schreef:Wat ook goed werkt om zand te verschuiven is een ouderwetse kantenhark/grashark! Wij schuiven daarmee onze schuilstal leeg.
Deze dus: https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/werk ... n-_1086415
OP ZIJN KOP dus wel te verstaan! Met de platte kant onder. En op de normale manier - dus met de puntjes naar beneden, zoals het eigenlijk hoort - haalt hij eerst ook nog heel mooi gemorst hooi uit je zand. Echt ideaal ding, wordt hier voor zo'n beetje alles gebruikt. Paddock glad maken (op zn kop), aarde los maken in de tuin (op normale manier), blad uit het grind harken, enz enz.
Morpheus81 schreef:marga1 schreef:Marter heeft een spoormaat van 3,5 cm en het lijkt er erg op als ik het in mijn diersporengids opzoek.
En ze kunnen veel lawaai maken s'nachts onder het dak en staan hun mannetje dus paard kan er respect voor hebben.
Kruip weer onder mijn meeleessteen
Thanks voor deze info. Ik vraag me dan alleen af, wij slapen heel dichtbij de paddock, zouden we ze dan niet moeten horen 's nachts? Aangezien ik van ieder geluidje wakker word? Of opereren ze soms ook zonder lawaai?
marga1 schreef:Het lawaai is als ze over de zolder lopen dit maakt veel meer herrie dan een rat of muis.
Morpheus81 schreef:Wat ook goed werkt om zand te verschuiven is een ouderwetse kantenhark/grashark! Wij schuiven daarmee onze schuilstal leeg.
Deze dus: https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/werk ... n-_1086415
OP ZIJN KOP dus wel te verstaan! Met de platte kant onder. En op de normale manier - dus met de puntjes naar beneden, zoals het eigenlijk hoort - haalt hij eerst ook nog heel mooi gemorst hooi uit je zand. Echt ideaal ding, wordt hier voor zo'n beetje alles gebruikt. Paddock glad maken (op zn kop), aarde los maken in de tuin (op normale manier), blad uit het grind harken, enz enz.