plutolover schreef:ze hoeven van mij ook niet spik en span te zijn.. maar als ik hem was en 2 dagen later ishij weer niet zo vies al voorheen haha dan denk ik waarom was ik hem nog. haha
ik zocht meer tips om hem schoner te houden zodat hij met wassen ook minder vies is. Hij moet uiteraard paard blijven.. anders moet ik hem in bubbeltjes plastic inwikkelen, haha
mijn reactie was echt niet bedoeld dat hij steeds spik en span uit moet zien. Meer tips om hem wat schoner te houden.
tja hij heeft verschillend eplekken waar hij droog kan staan, hij kan meer droog lopen/staan dan in de modder. Maar 1 of ander manier staat hij het liefst in de blub.. De mok hou ik zeker in de gaten.
Zolang hij in de blubber blijft staan is het onbegonnen werk. Of je moet met dekens en eventueel een hals gaan werken.
Sowieso een dekenloos paard liever niet wassen ivb huidvet.
Als je paard echt stoffig is kan je met een vochtige handoek over zijn vacht gaan. Dan gaat het meeste stof eraf maar ook dan na 1 keer rollen zal hij weer vies zijn. Dat is de keus van dekenloos je paard houden