Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Toen ik nog geen meetapparaatje had. Pakte ik een lange grasspriet en dan daarmee checken. Dat deed veeeeel minder pijn dan zo vastpakken.
Wil je zo vast pakken, dan niet voorzichtig. Beste hard knijpen. Dan krijg je de minst harde pats.
Anke schreef:Toen ik nog geen meetapparaatje had. Pakte ik een lange grasspriet en dan daarmee checken. Dat deed veeeeel minder pijn dan zo vastpakken.
Wil je zo vast pakken, dan niet voorzichtig. Beste hard knijpen. Dan krijg je de minst harde pats.
Kirrr schreef:Wat wel een optie is, is een handvat bevestigen aan een stuk stroomdraad. En daarmee rond gaan.
Als je handvat aan de draad hangt en het overige stuk stroomdraad raakt de grond, dan zou het als er goede stroom op staat heel duidelijk moeten 'tikken'.
Zo kan je ook testen of er stroom op staat zonder zelf de moeten voelen![]()
Weet alleen niet of het ook met een batterij werkt.
PaulineH schreef:Ik ben ook nieuwsgierig of jullie een BE-rijbewijs hebben of zo met trailer rijden of zo'n b vrachtwagen. Ik wil graag een tweepaards trailer/vrachtwagen maar wel of geen e rijbewijs enzo? Hoe doen jullie dat?
Fabster schreef:Ik heb ook BE. Staat een Landrover Discovery of Defender voor. Die trekt alles.