En he! We hebben dezelfde rijbroek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmptyWords schreef:levade aan het oefenen?
ik heb eergister wat nieuws geprobeerd. zoon van stalhouder was stof uit zijn kleren aan het blazen met de lucht compressor. paard vind dat ding een vervelend geluid maken, maar ik schep nogal eens op over het feit dat mijn paard alles accepteert. Ik heb de compressor even overgenomen. Blijkbaar accepteert mijn paard het als ik het stof uit zijn vacht haal met dat dingheb het maar 1 minuutje gedaan, was wel genoeg voor de 1e x. maar hals, schouder, rug en buik kunnen aanraken met de lucht.
nog even oefenen en ik kan mijn paard ook midden in de winter stofvrij krijgen zonder water
TerraHowrse schreef:EmptyWords schreef:levade aan het oefenen?
ik heb eergister wat nieuws geprobeerd. zoon van stalhouder was stof uit zijn kleren aan het blazen met de lucht compressor. paard vind dat ding een vervelend geluid maken, maar ik schep nogal eens op over het feit dat mijn paard alles accepteert. Ik heb de compressor even overgenomen. Blijkbaar accepteert mijn paard het als ik het stof uit zijn vacht haal met dat dingheb het maar 1 minuutje gedaan, was wel genoeg voor de 1e x. maar hals, schouder, rug en buik kunnen aanraken met de lucht.
nog even oefenen en ik kan mijn paard ook midden in de winter stofvrij krijgen zonder water
Slim idee! Ook eens proberen
wortelsussie schreef:Je borstels best vaak en die anti klit laat haar breken. Ik heb dit jaar mn paard der staart (beige van kleur) nog maar 5 keer gewassen en geborsteld.
wortelsussie schreef:Ik heb juist wel dat idee aangezien het haar erg droog er van wordt. Als je dan gaat borstelen breekt het 2 keer zo snel( voor mijn gevoel)
Een paard met een dikke staart zal je dan minder snel zien. Maar eej, dat is mijn ervaring eh!
snissje schreef:Hoe zijn jullie met de manen? Bij mij moeten die echt perfect naar 1 kant en netjes geknipt zijn xD ik haaaaaat het als er een plukje naar de andere kant gaat hahaha
Marieke1495 schreef:snissje schreef:Hoe zijn jullie met de manen? Bij mij moeten die echt perfect naar 1 kant en netjes geknipt zijn xD ik haaaaaat het als er een plukje naar de andere kant gaat hahaha
Ik ook![]()
Maar helaas heb ik ze totaaaal verkeerd geknipt en moet ik nu wachten tot de bovenste helft nu weer gaat hangen
Spoiler:
[ [url=m/im2c98.jpg]Afbeelding[/url] ]
avensis schreef:Leuk topic! Kan me hier helemaal in vinden! Alle haartjes moeten goed zitten. Baby olie, baby haar lotion en babypoeder komen er zelfs aan te pas!
Heeft iemand nog een tip voor de staart?
Mijn paard heeft een hele mooie volle staart maar ik merk dat id stiekem toch wat dunner begint te worden..
Ik gebruik de oranje equistar bus en borstel hem een paar keer per week voorzichtig uit. Kan niet zeggen dat er veel haren in de borstel blijven zitten maar ik ben zo bang dat ie dunner wordt...