Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
fjordido schreef:Oh wauww jaa, super zeg! waarin maak jij zo'n mooie tekening? Geweldig zeg!
Ik denk dat ik dan de deur vd zadelkamer helemaal naar rechts verplaats, en San links zo'n kast 60 cm diep maak zoals jij hebt getekend. En daar alles in, zadels, dekjes, tuig, spullen. Dan hou ik dus 1.60m over in de breedte, dus zou ik nog rechts zoals jij hebt getekend een kist of i.d. kunnen plaatsen.
Welke kleuren zal ik het verven?
Ik heb hier nog een hele mooie kleur blauw staan. Maar ook nog een pot Bordeauxrood. Wat is sjieker?
wumdydumpy schreef:wordt jaloers als ik al die zadelkasten zie. ik heb bij ons op de manege gewoon die standaard metalen zadelkasten waar een zadel inpast en de rest met veel proppen. en nu heb ik een tweede zadel nou die past net bij mn andere zadel in de zadelkast die op slot kan en heb ik een tweede waar al mijn andere spullen in kunnen. Wacht nog steeds op een werkend slotje voor de tweede kast. kan ik het tenminste verdelen in springen en dressuur. oja en er zit een roestige zadel steun in dus al mn dekjes verkleuren. iemand voor dat een suggestie? vraagje beetje offtopic denk ik.
kirstenm87 schreef:Weet iemand van welk soort hout je het best een zadelkast kunt maken?
De bedoeling was steigerhout, maar dat gaat krimpen en dan krijg je dus kieren.. dan moet de kast van binnen denk ik weer met één of andere plaat dicht gemaakt worden, zodat er geen muizen in kunnen...
Iemand een idee? Ander hout of de binnenkant met iets dicht maken...?