Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aline schreef:Heeft iemand hier de Dugmectin al gebuikt bij hun paard(en)?
Ik wil namelijk wormkuren gaan bestellen, maar wat ik vooraf graag wil weten is of de Dugmectin wormkuur een 'gel' is ipv van een wat dikkere pasta.
Ik heb namelijk liever een 'gel' variant die dunner is en makkelijker opgenomen wordt. Een pasta wordt wel eens een bolletje in de mond, wat ze weer uit kunnen spugen.
Dus hopelijk kan iemand van jullie me vertellen hoe de Dugmectin eruit ziet?
Bianca41 schreef:http://www.petdrugsonline.co.uk/c-173-dogs.aspx hier is de ontworming niet zo goedkoop als in ierland,maar ik kon er wel heel goedkoop medicatie voor cushing voor de hond bestellen.Wel met een dierenarts recept.Ze verkopen meer medicatie voordelig ,alleen je dierenarts moet wel je medicatie willen voorschrijven
sassefras schreef:witte pasta, heb er net vanmorgen ingestopt
Aline schreef:sassefras schreef:witte pasta, heb er net vanmorgen ingestopt
Hee bedankt sassefras!
Maar wel makkelijk leeg te drukken?
Noromectin bijvoorbeeld, vind ik 'taai' en drukt 'zwaarder' leeg dan andere soorten. Ben daar dus niet zo tevreden over.
Bimectin vind ik fijn spul! Is ook meer gel-achtig, en met appelsmaakje
Maar als die Dugmectin verder wel prettig toedient zonder dat je paard het makkelijk weer uit kan spugen zou ik dat ook eens kunnen proberen.
Swift schreef:Op google staan allemaal slechte ervaringen met dit bedrijf, ik zou er zelf dus niet durven bestellen.