Ik heb voor in de slowfeeder van die grote AJ netten,gaat prima.Aan de stalwanden heb ik Huck netten, 3,5x3,5 en 5x5.
Heb er een tussen zitten die wat meer moeite heeft met peuteren uit de wandnetten.
Pol...ik snap wat je bedoeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daan_O schreef:Update op zandgebied. De leverancier blijft er bij dat het zand goed M3C zand is en is niet bereid om het probleem op te lossen of met enige andere tegemoetkoming of vergoeding te komen. Dus wees allemaal gewaarschuwd, koop nooit je zand bij Versloot Van Wingerden uit Bodegraven / Alphen aan den Rijn !!! Echt schofterig hoe ze hier mee om gaan.
En ik heb vandaag uitslag gekregen van onderzoek van een firma die zelf ook M3C zand levert. Duidelijk verhaal, dit valt niet binnen de normen van het M3C zand. O.a. de mu (korrelgrootte) is niet goed, dit moet binnen de 180-220 vallen en dit is circa 250, te grof zand dus wat verklaard waarom de paarden er te ver in weg zakken en de bodem te zwaar is. Daar ben ik dus erg "blij" mee, dat maakt mijn zaak weer een stuk sterker. Er is nog een monster onderweg naar een andere partij, ben erg benieuwd naar die uitslag.
Daan_O schreef:En ik heb 2 van deze netten sinds een half jaar in gebruik: http://www.agradi.nl/rider-pro-hooinet- ... -3-5cm.htm
Zijn iets minder van kwaliteit (enkele keer hangt een draadje los) maar bevallen ook goed, zeker voor dat geld. En er gaat meer in dan in mijn Duitse net. Deze hebben alleen een maaswijdte van 3,5 cm ipv 3.