Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maartje1990 schreef:Het is natuurlijk een 2 jarige plant, wellicht zaten de bloemen er nog niet op em viel het niet op? Ik kan je overigens die ragfork van paardnatuurlijk wel aanraden.
Hier 2 volle containers en 4 vuilniszakken jkk verder en nóg niet klaar. Dus ik ga zo nogmaals het moet voor morgen weg zijn.
MarliesR schreef:Maartje1990 schreef:Het is natuurlijk een 2 jarige plant, wellicht zaten de bloemen er nog niet op em viel het niet op? Ik kan je overigens die ragfork van paardnatuurlijk wel aanraden.
Hier 2 volle containers en 4 vuilniszakken jkk verder en nóg niet klaar. Dus ik ga zo nogmaals het moet voor morgen weg zijn.
Oh wow, dat is wel heel veel zeg! Sterkte ermee! Hopelijk ga je het verschil goed merken en komt er veel minder terug.
Ik gebruik die ragfork hier ook overigens, werkt ideaal vind ik. Ik heb dit jaar hier echt véél minder JJK nadat ik het vorig jaar religieus elke week weg haalde (toen had ik toch elke week zeker wel een volle vuilniszak. Nu denk ik vanaf begin van het jaar in totaal ongeveer twee volle kruiwagens).
DubbelDun, fijn dat Missy in elk geval weer wat beter lijkt te gaan!
Haha fijnstraal heb ik hier ook veel, maar vind ik niet zo erg. Je trekt ze er ook makkelijk uit. En ze mogen het gelukkig ook gewoon wel eten.
Lynn_Nikita, echt balen zeg! Een zaak beginnen is ook wel een flinke onderneming…
Hier hebben we gelukkig dit jaar een stuk minder last van de processierups. Gok dat het helpt dat we veel meer vogeltjes hebben dan vorig jaar.
JudithO schreef:Bij ons spoten gewoon gif. Ook echt midden in de nacht.
Bij navraag wat ze spoten konden ze alleen vertellen dat het een biologisch middel is. Grapjassen. Biologisch gif is nog steeds gif.
DubbelDun schreef:Lekker hooi als je een fikse voorraad kwijt kunt.
Ik heb altijd begrepen dat varkensmest niet zo goed is voor de grond en dat koeienmest beter is. Maar waarom geen idee.
xXutopiaXx schreef:Dus dit is JKK?
[ [url=m/R4bucF.jpg]Afbeelding[/url] ]