PPPeet schreef:Thnx Kristel! Mijn schoonvader is dinsdagnacht opgenomen met een hersenbloeding. Naar omstandigheden gaat het gelukkig goed. Maar veel ritjes naar het ziekenhuis. 55 jaar....
Ben je inmiddels al wel je bed uit
Mijn fries zit rond de 170. Ik ben fan van paarden rond die maat. Komt ook omdat zelf ook best lang ben.
Oh wat schrikken en wat jong! Sterkte dan zeg.. Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag? Ik denk dat in zo'n topic nooit over na en vind mezelf eeuwig jong... haha dus wel leuk om te weten hoe oud iedereen is.

Ja, ik heb al 10 km door de bossen gedraafd en even een flink stuk galop meegepakt. Meneer Beer moest even een ei kwijt! De hele week dat geschuivel over het ijs...

De kippen zijn vandaag voor het eerst sinds de moordpartij los geweest, de 2 nieuwe girls snapten er niks van.. het is duidelijk dat ze nooit grond etc hebben gevoeld want ze wisten echt niet wat ze met zichzelf aanmoesten. Toen ik terug kwam van het rijden waren ze alledrie in het hok om een ei te leggen dus het hekje maar weer dichtgedaan. Mooie gewen-sessie was dat.. morgen weer. Ik moet nog steeds even een foto maken.. eentje eet al uit mijn hand, de lelijkste, de kale kip, niet, die is heel schuchter en teruggetrokken.. komt wel goed met geduld.