Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallootje schreef:Dubbeldun
Ik heb een kattenvraag! Beetje offtopic misschien, maar het hoort bij het stalleven dus toch niet helemaal![]()
Rond ons huis zwerven een paar katten rond. Eentje komt vaak bij het raam en krijgt dan de restjes van tafel, de andere komen nooit dichtbij. Ik had gezien dat een van die katten er flink dik uitzag plots en vandaag hoorde ik ze miauwen en was ze druk bezig met 'nest maken' (of althans, dat denk ik, ik ken niets van bevallende katten). Ik vermoed dus dat er heel binnenkort beebs in onze tuin/stal/.. liggen.
Moeten we daar iets mee? Ik bedoel, het is niet onze kat, ze liep er al toen wij er kwamen wonen. Maar als het doorgaat hebben we straks natuurlijk 20 katten op het erf lopen en dat is ook niet helemaal de bedoeling..
Mallootje schreef:Nja, dan moeten we er nog 5 steriliseren, voor katten die niet van ons zijn vind ik dat een beetje van het gekke.. onze eigen poezels zijn wel gesteriliseerd/gecastreerd