Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjolvir schreef:joyce83 schreef:Is dat dan een kop wat je op de tuinslang zet?
Ja, maar je moet wel zo'n stukje van iets anders afhalen, ik had die nog uit een setje van die slangen die krimpen als je ze uit zet vd action.
Die draai je op de vlotter en daar klik je slang op.
Ik heb hem gewoon aptjid aanstaan, zo hoeft er maar 1 bak te staan. ( als ik weg ben zet ik extra)
Wel goede slang met aansluitingen gebruiken zodat het niet uitelkaar ploft door waterdruk, dan heb je alsnog waterballet.
Wat ik wel jammer vond de schroeven zjin te kort om hem op speciekuip te schroeven, ik heb daar houden blikje tussen zitten
Wil je op safe spelen zet je hem gewoon alleen aan als je in de buurt bent.
Ik ben er heel blji mee. Geen overstromingen omdat ik vergeet kraan uit te doen.
Agradi verkoopt ze maar agrishop ook.
[ Afbeelding ]
Als hji stroomt maakt hji wel geluid.
boemel schreef:Joehoe, we hebben weer Eén Diekke die op de trailer wil staan. Alleen te laden.
Volgende keer tussenschot op de plek[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Malenka schreef:Wat goed Boemel. Jammer van de andere trailer. Maar wel ontzettend fijn dat dit goed werkt.
Zo'n hele lichte trailer is in de toekomst ook wel wat voor mij. Roos weegt nog geen 500kg dus dan hebben we geen zware trekauto nodig.
boemel schreef:Ja, ik ben er heel blij mee.![]()
Binnenkort kunnen we niet meer in daglicht naar de les, dus dan hebben we de trailer nodig.
Diekke is een paard die echt nooit moeilijk ergens over doet, dus blij dat Diekke ook weer happy is.
T is een Cheval Liberté. Faudras is ook mooi!
Klinkt als een heerlijk weekend Belker. En ook grotendeels mooi weer erbij!
Lynn_Nikita schreef:Hoe zet je de kar vast . ben je niet bang zonder schot dat pony`s niet blijven staan of die kar gaat schuiven?
Vorig weekend is onze rooie kater doodgereden, was niks aan te zien dus getwijfeld of het misschien vergiftiging was maar via de camera was het terug te zien. helaas, ik ga hem missen
Zadel perikelen, mijn nieuwe zadel past paard perfect maar ik pas niet. Donderdag komt een andere zadelmaker en ga met haar bevindingen verder. heb nu al 2 keer gemaild naar de ruiterzaak maar nog geen reactie. Aangezien die in Belgie zit moet ik opzoeken hoe het met mijn rechten zit.
Lynn_Nikita schreef:Prima als het werkt. Is ook geen verwijt maar een vraag
Normaal heb je eens stang en tussenschot en kunnen ze niet naar voren of draaien
Vandaag komt een klein tijdelijk projectje , een 1 jarige amha die niet goed in de hand is. Hoop dat de omheining laag genoeg is