Maartje1990 schreef:Het is natuurlijk een 2 jarige plant, wellicht zaten de bloemen er nog niet op em viel het niet op? Ik kan je overigens die ragfork van paardnatuurlijk wel aanraden.
Hier 2 volle containers en 4 vuilniszakken jkk verder en nóg niet klaar. Dus ik ga zo nogmaals het moet voor morgen weg zijn.
Probleem is meer dat ik 2 enkele planten zonder bloem inderdaad had weggehaald en de hele wei had gecheckt (stond niks meer) maar vervolgens staan de paarden daar al enkele weken niet meer, denk misschien toch al 6 weken niet meer....en de wei ligt niet direct aan huis (10 min ervandaan lopend) en ben er eigelijk niet meer geweest haha.... dus eigen schuld, dit weekend maar effe alles weghalen. Ik dacht oke weinig dit jaar, en meer komt er niet....geen idee waarom ik niet bedacht had dat het wat later zou komen dit jaar
. Ze komen er voorlopig niet op, eerst een ander weiland afgrazen de komende 8 weken, is een wei met veel zon en weinig schaduw dus daar komen ze meestal alleen in voorjaar en najaar.